جایگزین لوکادیا، عیسی از دزفول!

مهاجم گل‌زن به پرسپولیس برگشت

عیسی آل کثیر مهاجم سابق پرسپولیس به این تیم بازگشت.

به گزارش شهروند آنلاین، بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس، از این تیم و با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس در خط هجومی خود داشت، ظهر روز گذشته خبر عقد قرارداد رسمی سرخ‌پوشان با مهاجم سابق‌شان رسانه‌ای شد. بر این اساس، عیسی آل کثیر که پیش از این با پرسپولیس روزهای درخشانی را پشت سر گذاشته بود و فصل پیش رباط صلیبی‌اش آسیب دید، در شرایطی که اقدام دیرهنگامی برای معالجه خود داشت، مدت‌ها از این تیم دور ماند. او در ادامه بعد از مشورت‌هایی که کرد زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و طی مدت اخیر مراحل درمانی را پشت سر گذاشت.

مهاجم دزفولی پرسپولیسی‌ها که در قرارداد قبلی خود توانسته بود روزهای درخشانی خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و یکی از عوامل موثر این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان در فصل 2020محسوب می‌شد، در ادامه با توجه به محرومیت عجیبی که گریبانگیرش شد، 6 ماه از ترکیب این تیم دور ماند.

آل کثیر در بازگشت مجدد به پرسپولیس دوباره در قامت یک گل‌زن قهار ظاهر شد و حتی در دربی برابر استقلال نیز دروازه این تیم را باز کرد، اما با این حال یک بدشانسی دیگر و مصدومیت رباط صلیبی او را از این تیم دور کرد. سماجت آل کثیر برای ‌انجام ندادن عمل جراحی این دوری را افزایش داد و در نهایت با نظر بیشتر پزشکان، او مجبور به جراحی شد. طی مدت اخیر با گذراندن مراحل درمانی و بازیابی آمادگی بدنی، او بار دیگر مورد توجه این تیم قرار گرفت و اکنون به توافق نهایی با سرخپوشان دست یافته است.

قرارداد آل کثیر با پرسپولیسی‌ها به‌مدت یک فصل‌ونیم خواهد بود و بعد از اتمام لیگ بیست‌ودوم، بر اساس توافق دوطرفه، این قرارداد تمدید خواهد شد. همچنین بر اساس گمانه‌زنی‌ها، قرارداد عیسی با پرسپولیس برای نیم‌فصل 5میلیارد خواهد بود.

// اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.