تقلای دلار در کانال 37 هزار تومانی

امروز کانال‌های تلگرامی زودتر از بازار ارز دست به کار شدند و خبر از قفل شدن خرید و فروش بازار ارز و مقاومت در برابر کاهش قیمت دادند؛ در حالی که حضور در بازار ارز گویای چیز دیگری است و دلالان نگران از کاهش قیمت، اصرار به فروش دارند.

به گزارش شهروند آنلاین،حال و هوای بازار با دیروز هیچ فرقی نمی‌کند جز اینکه دلالان نگران کاهش قیمت‌ها هستند و آنهایی که روزهای گذشته ارز خریداری کرده بودند، حالا از پایین ماندن قیمت‌ها نگران شده اند و نمی‌دانند چه باید بکنند.

قیمت خرید دلار در تابلوهای صرافی‌ها نسبت به دیروز قدری بیشتر شده و تقریبا همه روی ۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان تنظیم شده است اما نرخ فروش حتی از دیروز هم پایین‌تر آمده؛ از ۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان.

نرخ یورو هم با قدری کاهش روی همان قیمت‌های دیروز ایستاده است؛ به طوری که صرافی‌ها یورو را از ۳۹ هزار و ۵۰۰ تا ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می کنند و نرخ فروش آن هم به ندرت به بالای ۴۱ هزار تومان می‌رسد.

امروز دلالان بازار ارز نمی‌دانستند چه کاری درست است؛ ارز خریداری کنند یا اینکه مثل روزهای قبل ضرر می‌کنند. چراکه چند دقیقه ایستادن در کنارشان و شنیدن صحبت‌هایشان، نشان از سردرگمی شان دارد؛ ” «اکبر به نظرت امروز بخریم، بفروشیم… چیکار کنیم؟»، «والا دیروز که خریدم ۳۹ تومن امروز به همون قیمت هم نمی‌تونم بفروشم … الان فقط فروش دارم»”.

این در حالی است که برای فروش اصرار دارند و به متقاضیان تضمین برای خرید را می‌دهند!

در این میان بررسی شرایط و پرسش از صرافی‌ها گویای این است که دقیقا خلاف آنچه در کانال‌های تلگرامی نوشته، بازار در جریان است و به گفته صرافان “امروز هم مثل روزهای قبل با کارت ملی ارز فروخته شده است. خرید نیز انجام می شود.” اما پاسخ راهنمایی و مشورت از آنها برای خرید این است که ” اگر می‌خواهید ضرر نکنید فعلا نخرید، چون قیمت ها پایین‌تر می آید”./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.