انجام بیش از 2 هزار عملیات امدادی

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از 2 هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مهدی ولی‌پور با اشاره به انجام ماموریت‌های امدادی جاده‌ای، کوهستانی، جوی و … در آذرماه ماه، گفت: در یک ماه گذشته، در مجموع 2 هزار و 382 مورد عملیات امدادونجات انجام شد که 8 درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته است.

او با اشاره به این که در مجموع 66 درصد از عملیات امدادی انجام شده در ماه گذشته مربوط به عملیات امداد جاده‌ای است، ادامه داد: تعداد عملیات امدادونجات جاده‌ای و رهاسازی مصدومین وفوتی‌های محبوس در سوانح جاده‎ای، به ترتیب، هزار و 577 و 333 مورد بوده است که شاهد رشد به ترتیب،  13 درصدی و 17 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

ولی‌پور افزود: 61 مورد عملیات امدادونجات جوی و 120 مورد عملیات امدادونجات ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی انجام شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، به ترتیب کاهش 48 درصدی و 4 درصدی داشته است.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که 19 درصد از سوانح جاده‌ای در سه استان شمالی کشور انجام شد، عنوان کرد: در استان‌های مازندران، اصفهان و گلستان به ترتیب با انجام 354، 236 و 123 عملیات، بیشترین عملیات و خدمات امدادونجات در ماه گذشته، انجام شد که انجام عملیات امدادی در این استان‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، به ترتیب رشد 15، 10 و 5 درصدی داشته است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.