استقلال در آستانه انفجار!

رابطه ساپینتو و فتح‌الله‌زاده ناگهان شکراب‌ شد

ساپینتو در مصاحبه‌ بعد از بازی با مس به طعنه به مدیرعامل گفته بود که نمی‌داند پولی برای جذب بازیکن در نیم‌فصل در باشگاه هست یا خیر.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، تیم استقلال جدا از اینکه در دیدار با مس رفسنجان عملکرد خوبی از نظر فنی نداشت و انتقادهای زیادی به سبک بازی این تیم از سوی کارشناسان مطرح شده، حواشی متعددی را نیز تجربه می‌کند. حواشی‌ای که نشان‌دهنده شکراب شدن روابط علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم است. بی‌شک ادامه این روند می‌تواند ضمن زدن ضربه‌ای مهلک به تیم استقلال باعث ایجاد حواشی جدید پیرامون باشگاه شود.

همهچیز از کوچ استقلالی‌ها شروع شد

حدود 10 روز قبل بود که با تصمیم مدیران باشگاه استقلال و با توجه به نارضایتی ریکاردو ساپینتو از چمن مجموعه ورزشی انقلاب، تمرینات این تیم به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت. کمپ استقلالی‌ها مدت زیادی قابل استفاده نبود اما روند ترمیم چمن آن از مدت‌ها قبل و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو شروع شد و حالا از بُعد چمن یکی از بهترین کمپ‌های تمرینی در ایران محسوب می‌شود. چمن خوب کمپ استقلال سبب شد تا ریکاردو ساپینتو نیز به بردن تمرینات به آن رضایت بدهد. استقلالی‌ها چند جلسه در کمپ استقلال تمرین کردند اما نبود امکانات در این کمپ  جنجال بزرگی درست کرد.

کنفرانس خبری ساپینتو جنجالی شد

در کنفرانس خبری ساپینتو قبل از بازی با مس رفسنجان وقتی از سرمربی پرتغالی درباره وضعیت کمپ حجازی سوال شد، او از نبود امکاناتی نظیر اتاق کار شخصی، دوش و سرویس بهداشتی خوب انتقاد کرد. در آن نشست مطبوعاتی مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد که امکانات کمپ حجازی روبه بهتر شدن می‌رود که این مسأله با اعتراض سریع ساپینتو همراه شد. یک درگیری رسانه‌ای میان ساپینتو و مدیررسانه‌ای باشگاه شکل گرفت و این جریان ادامه پیدا کرد.

دعوا بر سر یک اتاق!

ساپینتو از اینکه در کمپ جدید یک اتاق شخصی برای انجام امور ندارد، ‌بسیار ناراحت بود. از این رو علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه که تصمیم گرفته بود خودش هم دفتر کارش را به کمپ ببرد، در تنها اتاق آماده آن استقرار یافته است. او به ساپینتو قول داده بود که اتاق کارش را به زودی مهیا کند و تا زمان تحقق این موضوع زمان‌های تمرین این مربی پرتغالی به اتاق مدیرعامل برود. در یکی از روزها اما وقتی ساپینتو خواست در دفتر مدیرعامل، امور را انجام بدهد، متوجه شد فتح‌الله‌زاده در اتاق را قفل کرده و کلید را با خود برده است. موضوعی که یک جنجال بزرگ درست کرد و باعث شد ساپینتو تمرینات را دوباره به مجموعه انقلاب ببرد!

روابط ساپینتو و فتح‌الله‌زاده خوب نیست

اینطور که از شواهد پیداست روابط ساپینتو و فتح‌الله‌زاده شکراب شده است. سرمربی استقلال طی روزهای گذشته چندبار به درخواست‌های مدیرعامل برای برگزاری جلسه نه گفته است. از سوی دیگر عدم پرداختی به موقع به خارجی‌ها دیگر موضوعی است که سرمربی از آن دلخور است. ساپینتو در مصاحبه‌ بعد از بازی با مس به طعنه به مدیرعامل گفته بود که نمی‌داند پولی برای جذب بازیکن در نیم‌فصل در باشگاه هست یا خیر. ادامه این روند بی‌تردید اتفاق تلخی را برای استقلال و هوادارانش رقم خواهد زد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.