رشد 63 درصدی حمایت‌های درمانی هلال احمر از نیازمندان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ وحید سلیمی روز گذشته با دعوت رسمی و با همراهی مشاور امور زنان و خانواده جمعیت هلال احمر ضمن دیدار و جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره، از اقامتگاه موسسه خیریه مهیار در خیابان پرسپولیس تهران بازدید کرد.

سلیمی در این دیدار از تلاش ها و اقدامات عام‌المنفعه و خیرخواهانه موسسه مهیار در حمایت و همیاری بیماران مبتلا به سرطان قدردانی و اظهار کرد: بخش مهمی از ماموریت معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز حمایت از بیماران کم‌برخوردار و مددجویانی است که به تنهایی از عهده تامین و پرداخت هزینه‌های تحمیلی درمان خویش برنمی‌آیند.

او بر اهمیت و ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های متقابل سازمان داوطلبان و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان حامیان حقوقی جمعیت هلال احمر تاکید و بیان کرد: هم‌افزایی جمعیت هلال احمر با این حامیان در انجام ماموریت‌ها و وظایف مشابه و مشترک از جمله در ارائه کمک‌های بلاعوض به مددجویان و بیماران نیازمند، گام مهمی در جهت توزیع عادلانه و اثربخش منابع موجود و محدود حمایتی است.

سلیمی در همین زمینه خواستار تنظیم، امضاء و مبادله تفاهم‌نامه مشترک سازمان داوطلبان با موسسه خیریه مهیار پس از تایید نهایی مفاد و محورهای همکاری طرفین از سوی کمیسیون تنظیم مقررات جمعیت هلال احمر شد.

رئیس سازمان داوطلبان با بیان اینکه خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است، گفت: ما آمادگی داریم بر اساس دستورالعمل خدمات حمایتی جمعیت  و با رعایت اصول و مقررات مددکاری ، با موسسه خیریه مهیار در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان همکاری داشته باشیم و به صورت متقابل از ظرفیت و توانمندی پزشکان همکار با این موسسه در خدمات سلامت محور داوطلبانه و بشردوستانه  سازمان داوطلبان استفاده کنیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.