آخرین مظنه دلار در صرافی و کف خیابان

در بازار ارز، امروز شاهد کاهش قیمت دلار و یورو هستیم؛ به طوری که دلالان هم برای خرید و فروش مجبور شدند قیمت‌های خود را پایین‌تر بیاورند.

به گزارش شهروند آنلاین،جو حاکم در بازار نسبت به روز گذشته تفاوت داشت و این بود که با توجه به پایین‌تر آمدن نرخ‌ها در صرافی‌ها، دلالان هم قیمت خود را نسبت به روز گذشته کاهش داده بودند. البته از نظر تراکم جمعیت و رفت‌وآمدها، حال و هوای بازار فرق چندانی با دیروز نداشت.

قیمت خرید دلار در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شده و از ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان خریده می‌شود.

نرخ فروش دلار نیز از ۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان تا حدود ۳۸ هزار تومان متفاوت است.

نرخ یورو اما تغییر چندانی در صرافی‌ها نسبت به دیروز ندارد و از ۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان تا حدود ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌شود.

قیمت فروش هر یورو نیز نهایتا تا ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

دلالان بازار ارز هم که می‌دانستند امروز نیز نرخ‌ها پایین آمده، مجبور شدند قیمت‌هایشان را پایین تر آوردند؛ به گونه‌ای که نرخ خرید هر دلار آمریکا در پیاده‌روهای خیابان فردوسی از ۳۹ هزار تومان تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان به حدود ۳۸ هزار تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و قیمت فروش آن نیز با کاهش حدود هزار تومانی از ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا حدود ۴۰ هزار تومان در نوسان بود.

البته رفتار دلالان هیچ تفاوتی با روز گذشته نمی‌کند و همچنان در حال تحریک قیمت‌ها در بازار و مردم هستند و به خریداران اصرار دارند که “روزهای آینده قیمت دلار افزایش می‌یابد” اما با توجه به این که قیمت‌های خود را پایین آورده‌اند نشان می‌دهد که مقاومت‌شان شکسته شده است./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.