تاکید بر انتقام در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نائب رییس حشد‌الشعبی بر گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، حاج ابوفدک نائب رئیس حشد‌الشعبی به عنوان اولین سخنران مراسم  سالگرد شهید سلیمانی که بعد از ظهر امروز در مصلی تهران برگزار شد با یادآوری اینکه شهید سلیمانی شب و روز برای مقابله با داعش نمی‌شناخت وآیت‌الله سیستانی،شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی نامید، به ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا اشاره و تاکید کرد: اقدام دشمن در ترور این شخصیت‌ها نشانه شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رئیس‌جمهور سابق آمریکا نمی‌تواند به راحتی بخوابد. ما انتقام خود شهدای خود را می‌گیریم.

زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم با تشکر از مهمان نوازی و پذیرایی مردم ایران و استان کرمان از مهمانان مراسم سالگرد پدرش و همچنین از مردم عراق بابت حضور در مراسم سالگرد شهادت سلیمانی، تاکید کرد که امروز باید همه مسئولان راه سردار سلیمانی را پیش بگیرند و گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر ، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت کرده بود تا در این مراسم شرکت کنند.

سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس‌جمهوری است.

شهید سلیمانی در روز ۱۳ دی سال ۹۸ به همراه ابومهدی مهندس به دستور ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیرون فرودگاه بغداد به شهادت رسید./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.