تیم ملی شماره دو هم سرمربی ندارد!

کسی حواسش به امیدهای فوتبال هست؟

تیم ملی امید ایران هم مدت زیادی است که سرمربی ندارد؛ ظاهرا انتخاب سرمربی این تیم در برنامه‌های نزدیک فدراسیون هم نیست.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، جدا از موضوعات مربوط به تیم ملی بزرگسالان، وضعیت بلاتکلیف نیمکت تیم امید مساله‌ای است که شاید فعلا مورد نظر نیست. امیدهای فوتبال تا مردادماه سال جاری زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا آماده حضور در مقدماتی المپیک پاریس می‌شدند، اما با ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، او تمایلی به ادامه همکاری با مهدوی‌کیا نشان نداد و قرارداد او در شهریورماه تمدید نشد.

از همان زمان بحث انتخاب جایگزین مهدوی‌کیا وجود داشته و گمانه‌زنی‌های متعددی در این خصوص شده است. اما فدراسیون‌نشینان هیچ تصمیمی اتخاذ نکردند و ظاهرا قرار هم نیست فعلا برای انتخاب سرمربی تیم ملی شماره دو ایران اقدام کنند.

در این خصوص شنیده می‌شد که اعضا در جلسه هیات رئیسه درباره انتخاب سرمربی تیم امید هم به مذاکره می‌پردازند اما ظاهرا کمبود وقت اجازه نداده در این نشست بحثی درباره تیم امید وسط بیاید. احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تیم امید تصمیمی گرفته شده یا نه، ‌گفته است: «مذاکرات اولیه در حال انجام است و گزینه‌هایی مدنظر هستند. گفت‌وگوهای اولیه انجام شده و به محض اینکه تبدیل به نتیجه شود و در چارچوبی قرار بگیرد که نزدیک به توافق باشد، قطعا به هیئت رئیسه می‌آید.»

با این حال، شنیده می‌شود قرار است در هماهنگی فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک، این انتخاب به سال 1402 موکول شود، شاید به این خاطر که تیم امید باید شهریور‌ماه آینده در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به میدان برود. از سویی، در ماه‌های پیش رو، بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا بدون وقفه دنبال می‌شود و در صورت انتخاب سرمربی تیم امید هم این تیم قادر به برگزاری تمرینات و  انجام بازی‌های دوستانه نخواهد بود، به این خاطر که باشگاه‌ها حاضر نمی‌شوند در کوران بازی‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار بدهند.

از سوی دیگر، بحثی درباره انتخاب یکی از سرمربیان لیگ برتری برای تیم امید مطرح شده است. این مساله اگر جدی باشد، نیازمند رضایت باشگاه تحت قرارداد با این مربی است و به همین خاطر، بعید نیست تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی امیدها بی‌ربط به این موضوع نباشد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.