تصادف وحشتناک داور چند ساعت قبل از بازی!

عشق‌دوست از ماشین ‌له‌شده زنده بیرون آمد

داور والیبال ایران چندساعت مانده به بازی تصادف وحشتناکی را تجربه کرد و جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، هفته چهاردهم سوپرلیگ والیبال در شرایطی برگزار شد که در یکی از مسابقات، ایفاسرام اردکان مقابل لبنیات هراز آمل به میدان رفت. جدا از نتیجه بازی، اتفاق ناگواری که برای داور بازی رخ داد، در نوع خود قابل توجه بود. محمد عشق‌دوست، داور مسابقه، ساعاتی قبل از بازی تصادف وحشتناکی کرد که خوشبختانه به شکلی معجزه‌آسا از آن جان به در برد. عشق‌دوست با ماشین شخصی از تهران راهی یزد شد، اما ساعت 3 بامداد با یک تریلی حامل آهن تصادف کرد. عکسی که منتشر شد، خودرویی له‌شده را نشان می‌دهد، اما خوشبختانه عشق‌دوست زنده و سالم از آن بیرون آمد.

این داور والیبال درباره حادثه پیش‌آمده گفت: «واقعا خدا رحم کرد. هیچ ‌چیزی از ماشین باقی نماند. کلا همه جایش له شد. خیلی تصادف بدی بود، چون با ١٣٠، ١۴٠ کیلومتر سرعت رفتم زیر تریلی. هیچ ‌چیزی از ماشین نماند. حتی سقف هم نداشت. نمی‌دانم چطور زنده بیرون آمدم!»

این داور حتی به بیمارستان هم مراجعه نکرد: «مستقیم رفتم سر بازی. حتی تلفنم هم ترکیده بود. از یک بنده‌خدایی موبایلش را گرفتم و زنگ زدم به ناظر بازی و گفتم تصادف کرده‌ام، اما گفت خودت یک کاریش بکن. من هم خودم یک کاریش کردم! متأسفانه ناظر مسابقه هیچ‌گونه رفاقت و حس همکاری با من نداشت. هر طور بود گفتیم جرثقیل آمد. بازی را هم رفتیم، قضاوت کردیم و تمام شد. بالاخره ماشین را هم یک کاریش می‌کنیم!»

این داور والیبال در بخش پایانی بیان کرد: «کلا اگر پول‌هایمان را به موقع بدهند این اتفاقات هم نمی‌افتد. آن موقع بچه‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که با ماشین، هواپیما یا چه وسیله‌ای بیایند. متأسفانه فدراسیون پول ما را نمی‌دهد و دو ماه معوقه داریم. البته با آن پول هم تا یکی- دو ماه می‌توانیم با هواپیما بیاییم. بعد مجبوریم با قطار و نهایتا ماشین شخصی به شهرستان برویم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.