پایان رسمی ارتباط زن خبرساز با فوتبال

چه‌کسی جانشین شهره موسوی می‌شود؟

شهره موسوی سال 99 همراه با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در انتخابات شرکت کرد، اما حواشی فعالیت‌های اقتصادی او در این مدت مانع از فعالیت مستمرش در فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، شهره موسوی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال در پی غیبت مکرر در جلسات هیأت‌رئیسه و پرونده‌های مالی در قوه قضاییه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد. شهره موسوی سال 99 همراه با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در انتخابات شرکت کرد، اما حواشی فعالیت‌های اقتصادی او در این مدت مانع از فعالیت مستمرش در فدراسیون فوتبال شد.

در این شرایط اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه حق دارند یکی از اعضای خود را به‌صورت موقت برکنار کنند تا در مجمع بعدی فدراسیون درباره او تصمیم‌گیری شود. این اتفاق درباره شهره موسوی رخ داده و در مجمع فدراسیون فوتبال نیز به تصویب خواهد رسید.

در جلسه اخیر هیأت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضا تصمیم گرفتند که رسما با موسوی قطع همکاری کنند. احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در این ‌باره گفت: «شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه، ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب‌رئیسی بانوان یا کمیته بانوان که مهم است و نیازمند سازماندهی این حوزه است، معرفی خواهد کرد. منتظر پیشنهاد رئیس به هیأت‌رئیسه هستیم تا پس از تشکیل مجمع، این فرد پیشنهادی به رأی مجمع هم گذاشته شود.»

سخنگوی فدراسیون درباره شایعه فشارهایی که به مدیران برای انتخاب یک فرد خاص در سمت نایب‌رئیسی زنان وارد می‌شود، تأکید کرد: «اینکه رئیس فدراسیون از جانب افراد یا جاهایی تحت فشار باشد، درست نیست و کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد و مطابق اساسنامه فدراسیون، رئیس و اعضای هیأت رئیسه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.