دوئل سرخابی‌ها برای قهرمانی نیم‌فصل

استقلال و پرسپولیس مقابل تراکتور و نساجی قرار می‌گیرند

استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر، به دنبال پیروزی هستند. رقابتی که از هفته‌ها قبل شروع شده، ادامه دارد و سرخابی‌ها برای قهرمانی نیم‌فصل می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از عصر چهارشنبه شروع شد و امروز (پنجشنبه) با مسابقات حساسی ادامه خواهد یافت. با توجه به رسیدن مسابقات به نیمه خود، حالا قهرمانی نیم‌فصل برای استقلال و پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای دارد. رقابت سرخابی‌ها در این هفته برای کسب این عنوان ادامه دارد و البته گل‌گهر سیرجان هم برای این عنوان شانس دارد؛ باید دید در نهایت چه نتایجی را شاهد خواهیم بود.

در ادامه به بازی‌های حساس این هفته از لیگ برتر پرداخته‌ایم.

تراکتور- استقلال؛ جنگ پرتغالی- اسپانیایی در تبریز!

استقلال در این فصل در خارج از خانه همواره نتایج بهتری گرفته و در این بازی هم برای حفظ جایگاه مطلوب در پایان دور رفت مسابقات و همچنین امید اندکش برای قهرمانی نیم‌فصل تلاش خواهد کرد. آبی‌پوشان اگر در تبریز با بیش از 3 گل پیروز شوند و پرسپولیس برنده نشود، قهرمان نیم‌فصل خواهند شد. اتفاقی که غیرممکن نیست اما بسیار دشوار به نظر می‌رسد. ساپینتو، سرمربی پرخاشگر استقلال، این هفته محروم است و از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش خواهد بود. در تراکتور هم پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی در لیگ برتر با شکست هم آشنا شد. حالا نبرد دو مربی پرتغالی و اسپانیایی می‌تواند این بازی را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مسابقات دور رفت کند. تراکتوری‌ها برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر از هشتمی در جدول لیگ تلاش می‌کنند.

پرسپولیس- نساجی؛ یحیی به یار قدیمی رسید

حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ جایی که دو رفیق سابق رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. حمید مطهری، سرمربی نساجی، در گذشته سال‌ها در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی فعالیت کرده و به خوبی با تفکرات فوتبالی‌ او آشناست. نساجی هفته گذشته در خانه، تراکتور را با دو گل بدرقه کرد و پرسپولیس هم با بازیکنان جوانش سه امتیاز حساس و شیرین از سیرجان سوغاتی آورد. حالا پرسپولیس برای رسیدن به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم‌فصل و صدرنشینی بی‌چون و چرا باید نساجی را شکست بدهد.

نفت آبادان- گل‌گهر؛ قلعه‌نویی مقابل یک برزیلی

تابارس، سرمربی برزیلی، حالا باید مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ قرار بگیرد؛ گل‌گهر سیرجان تیمی که هفته گذشته اسیر جوانان پرسپولیس شد و باخت خانگی را تجربه کرد. امیر قلعه‌نویی از جمله سرمربیان پرافتخار‌ فوتبال کشورمان مقابل یک مربی برزیلی محکی دوباره خواهد خورد. البته صنعت نفت از نظر بازیکنان به اندازه گل‌گهر دستش باز نیست، ولی این تیم با حضور مربی جدیدش نشان داده می‌خواهد همچنان در لیگ برتر بماند. گل‌گهر که یک بازی عقب‌افتاده با آلومینیوم اراک هم دارد از شانس خوبی برای قهرمانی نیم‌فصل برخوردار است و به همین خاطر باید نفت آبادان را شکست بدهد.

برنامه کامل بازی‌های روز پنجشنبه به این شرح است:

ملوان- نفت مسجدسلیمان(ساعت 14)/ تراکتور- استقلال(ساعت 14)/سپاهان- مس کرمان(ساعت 15)/ مس رفسنجان- پیکان(ساعت 15)/ پرسپولیس – نساجی(ساعت 16)/نفت آبادان- گل‌گهر(ساعت 17)

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.