سلفی رئیس فیفا با تابوت پله!

جنجال جدید اینفانتینیو در برزیل

جانی اینفانتینیو در مراسم وداع پله در ورزشگاه سانتوس با هم تیمی‌های سابق او سلفی انداخت.

به گزارش شهروند انلاین، روز گذشته و در مراسم خداحافظی «پله» با دوستدارانش که در ورزشگاه سانتوس برگزار شد، بسیاری از بزرگان فوتبال جهان از جمله رئیس فیفا، جانی اینفانتینیو، حضور داشتند. اما انتشار یک عکس عجیب از لحظه سلفی‌گرفتن اینفانتینیو با هم‌تیمی‌های سابق پله، حسابی جنجال به‌پا کرد. دوستداران پله در واکنش به این اقدام ناشایست رئیس فیفا، بارها و بارها از او انتقاد کردند و این کار اینفانتینیو را بی‌احترامی به پله دانستند. رئیس حال حاضر فیفا نیز در واکنش به انتقادات گسترده‌ای که به سمت او روانه شده بود، یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و مدعی شد که هم‌تیمی‌های سابق پله از او خواستند که با هم سلفی بگیرند و او نیز با کمال میل پذیرفته است. او در ادامه کپشن این پست اینستاگرامی نوشت: «من احترام و تحسین بسیاری برای پله و مراسم بزرگداشت او قائل هستم و هرگز کاری نخواهم کرد که به هر شکلی بی‌احترامی به او باشد. امیدوارم کسانی که این انتقادها را مطرح کردند و بدون اطلاع و جست‌وجو برای یافتن اصل ماجرا، حرف‌هایی زدند این جسارت را داشته باشند که به اشتباه‌شان اعتراف و آنچه گفته بودند را تصحیح کنند. مهم‌ترین کار ادای احترام به سلطان پله است. در حالی که از تمامی 211 فدراسیون عضو فیفا خواستم که ورزشگاهی را در کشورهای‌شان به نام پله ثبت کنند، ما در این راه پیشگام خواهیم بود و نام زمینی را که در دفتر مرکزی فیفا داریم به استادیوم پله تغییر خواهیم داد.»
اینفانتینیو پس از این مراسم اعلام کرد که فیفا از تمامی 211 فدراسیون فوتبال عضو این سازمان خواسته است که ورزشگاهی را به یاد پله نام‌گذاری کنند تا به این شکل ادای احترام خاصی به این اسطوره برزیلی کرده باشد.

اما بسیاری از کاربران اینستاگرامی در سراسر جهان این اقدام ناشایست اینفانتینیو را مشابه رفتار او در روز افتتاحیه جام جهانی در قطر دانستند. جایی که او قبل از شروع نخستین دیدار، در حالی که در کنار امیر قطر نشسته و مسابقه در آستانه آغاز بود، به‌ناگاه میکروفن را برداشت و صحبت‌های نامربوطی درباره لذت بردن از حضورش در قطر کرد!

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.