جزئیات شهادت پاسدار سپاه در سناریوی سرقت

«قاسم فتح‌اللهی»، پاسدار سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در یک سناریوی سرقت هدف چهار گلوله سارق قرار گرفت. پاسدار قاسم فتح‌اللهی در خانه خود واقع در جنوب تهران در محله مختاری به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
تحقیقات نشان می‌داد او در یک خانه چهارطبقه سکونت داشته است. در طبقه اول این ساختمان پدر و مادر شهید ساکن بودند، در طبقه دوم برادرش و در طبقه سوم دخترعمه‌اش. پاسدار قاسم فتح‌اللهی هم در طبقه چهارم زندگی می‌کرد.

تیراندازی مرگبار

غروب سه‌شنبه وقتی شهیدفتح‌اللهی به خانه می‌رسد متوجه می‌شود در خانه برادرش باز است و چراغ خانه هم روشن. این در حالی بود که برادرش در خانه حضور نداشت. داخل خانه را نگاه می‌کند و متوجه می‌شود فردی در خانه است. دیگر همسایه هم باخبر می‌شود. به همراه همسایه وارد خانه می‌شوند، اما مردی از داخل بالکن به سمت پارکینگ می‌پرد. مرد همسایه و شهید به سمت پارکینگ می‌روند. می‌خواستند مرد ناشناس را دستگیر کنند. سارق که قصد فرار داشت با در بسته مواجه می‌شود، اما در همان لحظه سارق با کلت کمری به آنها شلیک می‌کند. سه تیر به سمت شهید فتح‌اللهی هدف چهار گلوله قرار می‌گیرد و مرد همسایه دو تیر. قاسم فتح‌اللهی، فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد(ع) در محله مختاری بود.
از آنجا که در تحقیقات پلیس، علائم سرقت از آپارتمان‌های اطراف محل حادثه نیز مشهود است، کارشناسان پلیس پایتخت ‌این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی و تحلیل می‌کنند.
بنابراین گزارش تحقیقات برای پیدا کردن ردی از عامل جنایت در دستور کار ماموران انتظامی و قضایی قرار دارد.

گفته‌های یک شاهد در صحنه جنایت

یک رهگذر که صداهای شلیک را شنیده بود به پلیس گفت: «حدود ساعت ۱۹:۴۵ هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست شدم. لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله بلند شد.»
تیراندازی سه بار انجام شد و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شد. سریع خودم را به آنجا رساندم اما ضارب فرار کرده و قاسم و همراهش تیر خورده بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.