رییس جمهور از بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد

سید ابراهیم رییسی از بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد و در جریان روند اجرای پروژه این بیمارستان قرار گرفت

به گزارش شهروند آنلاین؛سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان بهارستان از بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد و در جریان روند اجرای پروژه این بیمارستان قرار گرفت.

عملیات بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) که خیر ساز است طی سالجاری با حضور محمد حسن نامی ، معاون رییس جمهور و رییس مدیریت بحران کشور در شهرستان بهارستان آغاز شد که برای تکمیل و تجهیز آن به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

بر اساس این گزارش مجموع تخت های بیمارستانی شهرستان بهارستان به ۱۰۰ تخت برای بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت می رسد و این منطقه در زمینه سرانه بهداشت و درمان در وضعیت غیر قابل قبولی قرار دارد.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید ودیدار های مردمی و همچنین بررسی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان های استان تهران امروز پنجشنبه وارد شهرستان بهارستان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

استاندار تهران، فرماندار و امام جمعه بهارستان در کنار دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در بدو ورود رییس جمهور به بهارستان به استقبال از رئیس جمهور رفتند.
بازدید از بافت فرسوده شهرستان و پروژه کمربندی جنوبی ، حضور در نشست شورای اداری و دیدار مردمی در حسینیه یزدی های نسیم شهر از دیگر برنامه های رئیسی در این سفر نیم روزه به شهرستان بهارستان محسوب می شود.

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.