تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر بر توجه به انتخاب کارمندان توانمند و امانت‌دار

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه نشست با کارکنان هسته و هیات مرکزی گزینش و گزینشگران جمعیت سراسر کشور بر اجرای قانونی هسته گزینش و تسهیل در روند گزینش و انتخاب کارمندان امانت‌دار در جمعیت هلال‌احمر، تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر پیرحسین کولیوند، با اشاره به روز پانزدهم دی‌ماه، چهلمین سالروز تشکیل گزینش و تبریک به کارمندان هسته گزینش، گفت: لازم است که کارمندان گزینش، برای بروز و ظهور استعدادهای درخشان و برای به کارگیری کارمندان توانمند تلاش کنند.

او با اشاره به این که در قرآن کریم هم خداوند 20 بار، درباره مسئله گزینش و ارتقای سطح پیامبران صجبت کرده‌اند، ادامه داد: خداوند هم برای ارتقای سطح حضرت ابراهیم (ع) ایشان را بارها مورد آزمون قرار دادند، سیستم اداری کشور نیز باید براساس آیات خداوند باشند و گزینش به راحتی انجام نشود اما در عین حال نباید با سختگیری افراد را از خود دور کنیم.

کولیوند با توضیح این که اگر فردی در جلسه حضوری و مصاحبه هم مسئله‌ای را بلد نیست، باید کاری کرد که او خجالت نکشد و بر آموزش و جذب او تاکید کرد.

وی افزود: لازم است که برای ارتقای سطح گزینش هسته گزینش جمعیت با بخش نمایندگی ولی‌فقیه تعامل داشته باشد، چراکه کارمندان بخش گزینش به مانند چراغ راهنما هستند و می‌توانند در انتخاب بهترین همکار اقدام کنند.

شرایطی برای جذب نیروهای متخصص

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به درنظر گرفتن اصولی برای انتخاب بهترین نیروی کادر، گفت: باید توجه کنید و نیرویی را انتخاب کنید که رازدار، قابل اعتماد و کم‌هزینه باشد. مهربان بودن با مردم و همکاران، اظهار صریح حقیقت، انجام کار نیکو، خوشنام بودن در جامعه، داشتن صفات و خصایص نیکو و مهم‌تر از همه امانتداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کارمندان بخش گزینش باید در انتخاب همکار در جمعیت هلال‌احمر توجه کنند.

وی ادامه داد: خط قرمز ما، ولایت فقیه و نظام است، مسائل دیگر را می‌توان حل کرد. توجه به این مسائل می‌تواند باعث افزایش ظرفیت‌های توانمند در نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر شود.

عباس حقیری لیمودهی مدیرکل هسته گزینش جمعیت هلال‌احمر نیز در این نشست صمیمانه به گزارش عملکرد این اداره در یک سال گذشته پرداخت و با اشاره به پرونده‌های بررسی شده در این اداره، گفت: در این مدت زمان، تبدیل وضعیت 1783 نفر از کارمندان بررسی و انجام شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.