آخرین وضعیت راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۶ استان کشور خبر داد و گفت: تردد در مسیرهای شمالی کشور روان است.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی، گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، البرز، مازندران، همدان، کرمان و همچنین هرمزگان گزارش شده است.

او افزود: در مسیرهای چالوس و آزادراه تهران – شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و سایر مسیرهای شمالی کشور دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص وضعیت ترافیکی در مسیرهای کشور نیز بیان کرد: هم‌اکنون در تمامی مسیرهای کشور از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه و همچنین آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در دو قسمت رفت و برگشت تردد خودروها به‌صورت روان و عادی در جریان است.

او تاکید کرد: در مسیر قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

سرهنگ شیرانی به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش برف و باران با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی در مسیرها حرکت کنند و همچنین برای سفر در مسیرهای شمالی و ارتفاعات حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.