محرومیت؛ حکم یک درگیری فراگیر!

جنجال بزرگ در جریان برد 5 گله پرسپولیس

مهدی ترابی و احمد موسوی دو بازیکن پرسپولیس و نساجی بعد از درگیری در جریان این بازی تا اطلاع ثانوی و تصمیم گیری کمیته‌ انضباطی محروم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، اگرچه برد 5 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی نتیجه‌ای عجیب در لیگ برتر محسوب می‌شد، اما مساله‌ای که باعث شد این بازی بیشتر به چشم بیاید، درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی، بازیکنان دو تیم، بود.

در نیمه دوم مسابقه، تکل خطرناکی که موسوی، بازیکن سابق استقلال و کنونی نساجی، روی پای ترابی زد، با اعتراض شدید او مواجه شد. وقتی داور بازی حتی خطا هم اعلام نکرد، موسوی به سمت ترابی رفت و به او تاخت. همین موضوع منجر به درگیری فیزیکی دو بازیکن شد و در نهایت علی صفایی، داور وسط، با احضار هر دو بازیکن به آنها کارت زرد نشان داد. اما این پایان ماجرا نبود. درگیری دو بازیکن به صورت لفظی ادامه پیدا کرد تا صفایی دوباره دست به جیب شد و این‌بار کارت قرمز مستقیم را به ترابی نشان داد. ستاره پرسپولیس به دلیل دریافت یک کارت زرد و یک کارت قرمز مستقیم، دو بازی تیمش را از دست داد.

روایت‌های مطرح‌شده درباره درگیری دو بازیکن و الفاظی که به کار بردند، موضوع را حساس‌تر کرد و کار را به فضای مجازی کشاند. با توجه به فراگیر شدن این موضوع، کمیته انضباطی رأی به محرومیت آنها تا اطلاع ثانوی داد.

در دستور موقتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کرده، آمده است: «حسب گزارش‌های رسمی مسابقه پرسپولیس و نساجی از سری مسابقات لیگ برتر، تخلفاتی از سوی مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس و سید احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی منعکس شده است. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن، عبارت از بدرفتاری نسبت به یکدیگر و رفتار غیر ورزشی، درخور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبردگان از همراهی تیم محروم هستند.» ترابی و  موسوی همچنین روز 19 دی ماه باید به کمیته انضباطی بروند و توضیحات خود را ارائه بدهند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.