صندلی لرزان ساپینتو در استقلال

ادامه عملکرد ضعیف و بیشتر شدن شایعات

برخی شایعات حکایت از برکناری قریب‌الوقوع سرمربی استقلال از سمتش دارد. البته این موضوع در شرایط مالی بد استقلال کار سختی است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، استقلال در شرایطی که تا قبل از دیدار پرسپولیس و نساجی، شانس قهرمانی در نیم‌فصل را داشت، شکستی عجیب و تلخ را در تبریز مقابل تراکتور متحمل شد تا وارد بحرانی موقتی شود. آبی‌پوشان پایتخت بعد از ترک صندلی مدیریتی توسط مصطفی آجورلو، شرایط سختی را تحمل کرده‌اند. مشکلات مالی پیش‌آمده سبب شد تا اختلافات در این تیم بالا بگیرد و در چند مرحله بازیکنان و کادر فنی ناراحتی‌های خود را بیان کنند.

اما موضوع، اختلاف واضح علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل، و ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، است که قبل از دیدار با مس رفسنجان علنی شد. سرمربی پرتغالی که نسبت به مشکلات مالی گلایه داشت، درباره ساخته‌نشدن قسمت‌های مختلف کمپ این باشگاه نیز در رسانه‌ها مصاحبه کرد و در نهایت کار به جایی رسید که او به ‌دلیل نداشتن اتاق شخصی در کمپ، تمرینات تیم را به مجموعه انقلاب برد!

تنش‌های ایجادشده در استقلال تأثیر خود را روی عملکرد تیم هم گذاشته است. به گواه کارشناسان، استقلال در بازی‌های گذشته و به‌خصوص سه بازی آخر با نفت آبادان، مس رفسنجان و تراکتور خوب کار نکرده و از نظر فنی عملکرد ضعیفی داشته است. همین امر سبب شده تا استقلال در این سه مسابقه پنج امتیاز حساس را از دست بدهد و باخت به تراکتور هم عاملی برای رفتن تیم به بحرانی موقتی شده است.

حالا مشخص است که فتح‌الله‌زاده از عملکرد فنی ساپینتو نیز راضی نیست. برخی شایعات حکایت از برکناری قریب‌الوقوع سرمربی استقلال از سمتش دارد. البته این موضوع در شرایط مالی بد استقلال کار سختی است. بالا رفتن نرخ ارز، مبلغ قرارداد ساپینتو را بالاتر برده است. از طرفی، اگر مدیران بخواهند ساپینتو را کنار بگذارند، باید بر سر مبلغ قرارداد او توافق کنند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت آبی‌پوشان رخ خواهد داد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.