پاسخگویی به مطالبات صنفی با تصویب قانون ضداعتصاب!

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان جمعه 6 ژانویه 2023

فایننشال تایمز در گزارشی از داونینگ استریت، به دور از درگیری‌های خانواده سلطنتی، از «قانون ضداعتصاب» برای اجرای حداقل سطوح خدمات در هشت بخش، ازجمله شبکه ملی بهداشت و درمان ملی انگلیس رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ روزنامه‌های انگلیس از «قانون ضداعتصاب» برای اجرای حداقل سطوح خدمات در هشت بخش، ازجمله شبکه ملی بهداشت و درمان ملی انگلیس رونمایی کرده‌اند؛ قانونی که واکنش‌هایی از سوی اتحادیه‌های اصناف به‌دنبال داشته است.

 

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز در گزارشی از داونینگ استریت، به دور از درگیری‌های خانواده سلطنتی، از «قانون ضداعتصاب» برای اجرای حداقل سطوح خدمات در هشت بخش، ازجمله شبکه ملی بهداشت و درمان ملی انگلیس رونمایی می‌کند. این روزنامه می‌افزاید: «کنگره اتحادیه‌های کارگری هشدارهایی داده، چراکه  آنها می‌گویند اتحادیه‌ها در هر مرحله از مسیر مبارزه خواهند کرد.»

دیلی میل

دیلی میل با اشاره به Spare، عنوان کتاب هری می‌نویسد: «اوه ما را ببخش!». این روزنامه می‌گوید که جهان پس از حملات طاقت‌فرسا به خانواده شاهزاده «بهت‌زده» شده است. این روزنامه انگلیسی گزارش می‌دهد که کتاب جدید هری «حملات جدیدی علیه خاندان سلطنتی راه انداخته است». این درحالی است که روزنامه، این شاهزاده را در خط مقدم در افغانستان به تصویر می‌کشد با شرح ادعایی که هری در کتاب خاطراتش از آن روزها آورده است «حیرت‌زده می‌شوید؛ وقتی که هری به عنوان سرباز انگلیسی در جنگ افغانستان اعلام می‌کند: ۲۵ جنگجوی طالبان را به عنوان خلبان هلیکوپتر در افغانستان کشتم.»

 

دیلی تلگراف

«روزنامه‌های انگلیس که بار دیگر بر مسائل و حواشی زندگی نوه ناخلف سلطنتی متمرکز شده‌اند، به مواردی مانند مصرف موادمخدر در دوران تحصیل در کالج ایتون اشاره کرده‌اند. عبارت «لطفا با کامیلا ازدواج نکن» تیتر روزنامه دیلی تلگراف است. این روزنامه با به تصویر کشیدن شاه چارلز و ملکه کامیلا با تصویر هری در وسط آنها، می‌گوید که دوک ساسکس ادعا کرده که او و شاهزاده ویلیام به پدرشان «التماس» کرده‌اند که با کامیلا ازدواج نکند، زیرا از داشتن «نامادری شرور» می‌ترسند.

گاردین

گاردین نیز بر واکنش اتحادیه‌ها در پی طرح ریشی سوناک، نخست‌وزیر برای اخراج کارگرانی که قوانین اعتصاب را زیر پا می‌گذارند، متمرکز است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.