صدور ۴۳۵ اخطار پلمپ برای مالخران و صنوف متخلف

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح مقابله با مالخران و صنوف متخلف در سراسر کشور خبر داد و افزود: در این خصوص ۴۳۵ اخطار پلمپ صادر شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار” فرامرز به گذر”گفت: سومین مرحله طرح کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال مسروقه به مدت سه روز از اواسط آذر ماه سال جاری توسط پلیس‌آگاهی استان‌های سراسر کشور با استفاده از کلیه امکانات پشتیبانی و توان پرسنلی برگزار شد.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی اجرا شد،افزود: طرح مقابله با مالخران وصنوف متخلف با هدف شناسایی و مقابله با صنوف و کسبه فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه، واپایش عرضه و تقاضا برای اموال مسروقه و … به مرحله اجرا در آمد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در این طرح از ۲ هزار و ۳۹۳ صنوف بازدید شد که از این تعداد ۴۳۵ اخطار پلمپ صادر و همچنین ۴۱۸ سارق و مالخر نیز دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در این خصوص کشف و ضبط شد، افزود: اولویت پلیس آگاهی در این خصوص علاوه بر شناسایی سارقان، اشراف بر مالخران و مناطقی است که اموال مسروقه خرید و فروش می‌شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.