حربه جدید رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از فلسطینی‌ها

یک رسانه فلسطینی نوشت: رژیم صهیونیستی از حیوانات برای جاسوسی علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن و آسیب‌رساندن به محصولات زراعی آنها استفاده می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین،روزنامه «الحیات الجدید» ارگان رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در گزارشی نوشت: جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست هر روز تنوع و پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند و آنها در این رابطه، استفاده از هر ابزاری علیه فلسطینی‌ها را برای خود مجاز می‌دانند.

این روزنامه فاش کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به طور مخفیانه، تجهیزات جاسوسی دارای دوربین مخفی و شنود در پوشش گردن‌آویز به گردن گاوها نصب کرده است.

روزنامه «الحیات الجدیده» هدف شهرک‌نشینان صهیونیست از استفاده از ابزارهای جاسوسی را اطلاع از تحرکات فلسطینی‌ها در مناطق روستایی ارزیابی کرد.

این رسانه فلسطینی همچنین از استفاده شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن از حیوانات برای تخریب مزارع کشاورزی فلسطینیان خبر داد و به نقل از روستانشینان فلسطینی نوشت: شهرک‌نشینان گله‌های گراز وحشی را رها می‌کنند تا محصولات فلسطینی را ویران کنند.

این اولین بار نیست که فلسطینی‌ها از استفاده شهرک‌نشینان صهیونیست از حیوانات به عنوان ابزاری برای تخریب مزارع کشاورزی فلسطینی‌ها خبر می‌دهند. در سال ۲۰۰۸، نیز گزارش‌هایی درباره رهاکردن «موش‌های ایمن در مقابل سموم» در مزارع فلسطینیان ساکن قدس (اشغالی) منتشر شده بود./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.