سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی روستاها

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه غبار محرومیت را از چهره روستاها خواهیم زدود، گفت: هدف اصلی ساختن ایرانی قوی، مستحکم و آباد است که مردم در آسایش و رفاه زندگی کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،سردار سرلشکر حسین سلامی در آیین افتتاح ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که به صورت ویدئوکنفرانس در استان‌های مختلف به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت:ساختن ایران قوی، مستحکم، پیشرفته و آباد که مردم در آسایش و رفاه زندگی کنند، رسالت اصلی ماست.

او با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور عزم و اراده جدی بین مسئولان و مردم وجود دارد، افزود: این اراده جدی و روحیه جهادی کمک می‌کند تا فقر از جامعه ریشه‌کن شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گسترش فقردر جامعه را خواسته و هدف اصلی دشمنان دانست و ادامه داد: آنها می‌خواهند گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم و این نبرد را تا درهم شکستن همه ابعاد آن ادامه خواهیم داد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه غبار محرومیت را از چهره روستاها خواهیم زدود، به گسترش اقدامات جهادی بسیج در سراسر کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که بسیج و سپاه بتوانند خادمانی شایسته برای مردم ایران باشند.

امیدآفرینی، خدمت و جهاد تبیین سه رویکرد اصلی بسیج است

سردار غلامرضا سلیمانی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این آیین با ارایه توضیحاتی درباره ۳ هزار و ۵۰ طرح ‌محرومیت‌زدایی مردم ‌پایه بسیج اظهار داشت:‌این طرح‌ها شامل ۴۸۰ طرح در قالب طرح بسیج آب‌رسانی، یک هزار و ۲۲۵ مورد مربوط به مسکن محرومان، ۵۱۶ طرح در حوزه احداث راه روستایی و جاده بین مزارع، ۵۴۲ پروژه آسفالت راه‌های پایگاه، حوزه مقاومت و پاسگاه انتظامی و ۲۸۷ طرح در سایر حوزه‌هاست.

او جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین را سه رویکرد اصلی بسیج برشمرد و گفت: زنجیره خدمت‌رسانی بسیج به عنوان فرزندان امت ادامه دارد و در ابعاد مختلف برای آن برنامه‌ریزی شده است.

او آبرسانی به مناطق مختلف کشور را یکی از اقدامات محوری بسیج در حوزه خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: در بخش آب شرب پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و در ‌بخش آب کشاورزی نیز تفاهمنامه‌ای‌ با وزارت جهادکشاوری منعقد شده است و امیدواریم اجرای آن در سال آینده سرعت بگیرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.