امدادرسانی به 5 هزار نفر در عملیات جوی ۴ روز گذشته

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 5 هزار نفر در چهار روز گذشته خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛مهدی ولی‌پور با اشاره به بروز شرایط جوی ناپایدار در 30 استان کشور از تاریخ چهاردهم تا هفدهم دی‌ماه، از امدادرسانی به 23 استان کشور متاثر از آبگرفتگی و کولاک، خبر داد و گفت: در این مدت زمانی، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گلستان، لرستان، هرمزگان، همدان و یزد، شامل 75 شهرستان و 93 منطقه (65 محور، 8 شهر و 20 روستا) امدادرسانی شد.

وی با بیان این که در این مدت زمان، 155 تیم عملیاتی شامل 569 نفر در امدادرسانی به هم‌وطنان حضور داشتند، ادامه داد: به 5020 نفر امدادرسانی شد که 256 نفر از آنان اسکان اضطراری پیدا کردند و 8 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

در سه روز گذشته و به کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر، 360 دستگاه خودرو از برف رها شدند و از 69 واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‎احمر افزود: 951 تخته پتو، 288 تخته موکت، 2 هزار و 113 کیلوگرم نایلون، 142 شعله والور، 209 بسته غذایی، 75 بسته بیسکوییت و 14 کیلوگرم خرما در بین شهروندانی که نیاز به کمک داشتند، توزیع شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.