راه‌های گسترش روابط ایران و مالزی

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه به‌رغم تحریم‌ها و تهدیدها، ایران گام‌های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت برداشته است،گفت: امیدواریم از ظرفیت‌های بزرگ ایران و مالزی برای گسترش همکاری‌های فیمابین استفاده شود.

به گزارش شهروند آنلاین،سید ابراهیم رئیسی ظهر یکشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «خیری بن‌عمر» سفیر جدید مالزی با بیان اینکه روابط دو کشور مسلمان ایران و مالزی به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر توسعه بوده است، تصریح کرد: اولویت دولت ایران تعمیق و توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با کشورهای مسلمان است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم‌ها و تهدیدها، گام‌های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت برداشته است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در دو کشور امیدواریم این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری بین ایران و مالزی به‌کار گرفته شود.

«خیری بن‌عمر» سفیر جدید مالزی هم در این مراسم ضمن ابلاغ سلام‌ها و تحیات پادشاه و نخست وزیر جدید و مردم مالزی به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، گفت: تجارت، سرمایه‌گذاری، آموزش، علم و فناوری و گردشگری از جمله حوزه‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه روابط ایران و مالزی باشد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.