محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی از سوی وزارت دفاع

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی را محکوم کرد.

یه گزارش شهروند آنلاین در این بیانیه آمده است : اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسوا کننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.

چراغ فروزان ‌‌ مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن  معنوی و  الهی ، هرگز خاموش شدنی نیست. وقوع  رویداد‌هایی از این دست نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی  است که به پوچی و انزوای هر چه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی  از جمله خودکشی ، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و …در این کشورها گشته است.

جهان امروز دلزده از ابتذال و خسته از نگاه حیوانی به انسان‌ها است ،جهان امروز تشنه  احترام به نوع بشر و شیفته آگاهی و معنویت است؛ نور تابان معرفت و حقیقت‌جویی  دین اسلام مرز نمی‌شناسد و تمام هراس و دلواپسی دنیای مادی‌گرای غرب از آگاهی و درک مردم آزاده جهان از حقایق اسلام ناب محمدی است که سالها توسط این کشورها مورد سانسور خبری و دیکتاتوری رسانه‌ای امپراطوری زر و‌ زور  و تزویر قرار گرفته است.

وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این اقدام تاسف‌بار و منزجرکننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان‌های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه‌های حقوق بشری، نهادهای مذهبی  با این موضوع است.چرا که توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در تمامی مکاتب و مذاهب امری  ناپسند و نکوهیده است که وجدان‌های بیدار و آگاه هرگز آن را بر نمی‌تابند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.