آغاز به کار فرمانده جدید فراجا

آیین تکریم فرمانده سابق کل انتظامی کشور و فرمانده جدید فراجا با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد و با قرائت حکم مقام معظم رهبری، سردار احمدرضا رادان به طور رسمی فرمانده کل انتظامی کشور شد.

به گزارش شهروند آنلاین،با حضور مقامات و مسئولان کشوری و لشگری بعد از ظهر امروز مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی کل کشور برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات ۸ ساله سردار حسین اشتری در زمان تصدی فرماندهی انتظامی کشور،او تودیع و سردار احمدرضا رادان با حکم مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی کل انتظامی کشور معارفه شد.

در این مراسم سرلشکر باقری،رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار وحیدی وزیرکشور، سرلشکر رحیم صفوی دستیار فرمانده معظم کل قوا، سردار اشتری فرمانده پیشین فراجا، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده اسبق فراجا و حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات حضور داشتند.

سردار محمدعلی نوری نژاد،معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در مراسم تکریم فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز سراسر کشور یاد و نام شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: نام و یاد تمام شهدایی که مصمم در راه جهاد بودند را گرامی می‌داریم.

او افزود: خدا را شاکریم که در این جلسه آیین تکریم و معارفه فرماندهی کل فراجا صورت می‌پذیرد و امیدواریم بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را به صورت کامل اجرایی کنیم.

سردار احمدرضا رادان که سابقه فرماندهی انتظامی در کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان را در کارنامه خود دارد از سال ۸۵ تا ۸۷ فرمانده انتظامی تهران بزرگ و از سال ۸۷ تا ۹۳ جانشین فرمانده نیروی انتظامی بوده است.

سردار رادان از سال ۹۳ تاکنون نیز در جایگاه ریاست مرکز مطالعات راهبردی فراجا مشغول به فعالیت بود که با حکم مقام معظم رهبری به سمت فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ احمدرضا رادان

با پایان یافتن دوران مأموریت سردار اشتری و با ابراز قدردانی و رضایتمندی از خدمات ایشان، شما را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

توصیه اکید این‌جانب، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی است. ارتقاء توانایی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت توصیه مهم دیگر است. از دستگاه‌های گوناگون کشوری انتظار می‌رود با سازمان انتظامی کشور، همکاری لازم را مبذول دارند.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۷ دی ۱۴۰۱»./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.