هشدار سردار سلامی:خواست دشمن آتش و ویرانی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن برای اینکه آرامش روانی مسلمانان را بگیرد به مقدساتشان توهین می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسین سلامی در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور سران طوایف، معتمدین، علمای شیعه و سنی، خانواده معزز شهدا ومسئولان استانی برگزار شد، اظهارداشت: سیستان و بلوچستان یکی از پهناورترین قطعات سرزمین اسلامی ایران است، یک قطعه درخشان، سرزمین آب و آفتاب، البته آنچه به این دیار فضیلت می بخشد مردمان این سرزمین هستند.

او بیان کرد: مردمانی که ما آنها را با زیباترین جلوه‌های مهربانی می‌شناسیم؛ صفای باطن و صداقت در وعده و کلام، غیرت و مرزداری از جمله سجایای مردم این منطقه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به تاکید رهبر معظم انقلاب بهترین فرماندهان و زبده ترین مردان خود را که عمیق‌ترین عواطف و احساست و از قدرت مدیریت و فرماندهی بالایی برخوردارند و حس مردمداری بیشتری دارند را برای این منطقه در نظر گرفته است.

او اظهارداشت: روزگاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه خدمت می‌کرد که نه تنها اهل زمین بلکه اهل آسمان او را می‌شناسند.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر دشمن احساس کند می‌تواند با افشاندن بذر تفرقه آتش درگیری‌های خونین را در ایران فراهم کند در خطای کامل محاسباتی است و قطعا با آگاهی مردم ما شکست خواهند خورد همچون که تاکنون شکست خورده‌اند.

او با بیان اینکه سردار شهید نورعلی شوشتری یک فرمانده تمام‌عیار بود، تصریح کرد: ‌سردار کرمی هم تا امروز امنیت را برقرار کرد و از امروز با پستی جدید می‌رود تا با اراده‌ای راسخ برای مردم این سرزمین فداکارانه خدمت کند و برادران عزیز ما همه در تلاش هستند که امنیت برای این مردم برقرار شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: توجه داشته باشید دشمن به عراق، سوریه، افغانستان و یمن هرکجا پاگذاشته شهرها را ویرانه کرده‌ ‌و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران هم به چنین سرنوشتی دچار کند، ‌آتشی که به جان مسلمانان در یمن و سوریه افتاد ارمغان دشمن است و می‌خواهد اینجا هم آتش و ویرانی باشد.

در این مراسم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه از زحمات سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور تقدیر و طی حکمی سردار حسن مرتضوی را به فرماندهی این قرارگاه منصوب کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.