درمان بیماران در پارکینگ بیمارستان‌ها

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 10 ژانویه 2023

تایمز بر فشارهایی که در حال حاضر شبکه ملی بهداشت و درمان انگلیس با آن مواجه است، تمرکز دارد، ازجمله گزارش‌هایی درباره اینکه برخی از بیماران می‌توانند در کابین‌های موقت در پارکینگ بیمارستان‌ها درمان شوند تا با بخش‌های پرجمعیت اورژانس مقابله کنند.

به گزارش شهروندآنلاین- بارکلی، وزیر بهداشت و درمان انگلیس، 50 میلیون پوند برای پرداخت به جهت تجهیز ساختمان‌های موقت و ایجاد فضای اضافی درمانی متعهد شده است و اذعان کرده چیزی که اخیرا بر بیماران در روند درمان گذشته، «قابل قبول» نبوده است و باید برای بهبود شرایط ویزیت و درمان بیماران، کار اساسی صورت بگیرد.

تایمز 

تایمز بر فشارهایی که در حال حاضر شبکه ملی بهداشت و درمان انگلیس با آن مواجه است. تمرکز دارد، ازجمله گزارش‌هایی درباره اینکه برخی از بیماران می‌توانند در کابین‌های موقت در پارکینگ بیمارستان‌ها درمان شوند تا با بخش‌های پرجمعیت اورژانس مقابله کنند. این مقاله می‌گوید بارکلی، وزیر بهداشت و درمان انگلیس، 50 میلیون پوند برای پرداخت به جهت تجهیز ساختمان‌های موقت و ایجاد فضای اضافی درمانی متعهد شده است و اذعان کرده چیزی که اخیرا بر بیماران در روند درمان گذشته، «قابل قبول» نبوده است و باید برای بهبود شرایط ویزیت و درمان بیماران کار اساسی صورت بگیرد.

 

دیلی میل

بسیاری از صفحات اول روزنامه‌های انگلیس به واکنش به آخرین اظهارات شاهزاده هری در مورد رابطه خود با خانواده سلطنتی پیش از انتشار کتاب خاطرات مورد انتظار او، «Spare» پرداخته‌اند. گزیده‌هایی از زندگینامه هری هفته گذشته لو رفت. به گزارش دیلی میل، دوک ساسکس در آخرین مصاحبه خود با تلویزیون ایالات متحده، بازگشت به بریتانیا را رد کرد و گفت: «فکر نمی‌کنم هرگز امکانپذیر باشد». این روزنامه می‌افزاید: «منابع گفته‌اند که شاهزاده ویلیام از اتهامات برادرش به قدری آسیب‌دیده و خشمگین است که «تمایلی» برای صحبت با او ندارد.

 

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز گزارش می‌دهد که لندن و بروکسل در مناقشه بر سر روابط تجاری ایرلند شمالی پس از برگزیت به موفقیت دست یافته‌اند. این روزنامه می‌گوید بریتانیا و اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای مشترک توافقنامه‌ای را اعلام کردند که به بروکسل امکان دسترسی به سیستم‌های فناوری اطلاعات بریتانیا برای تجارت از طریق دریای ایرلند را می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.