پرسپولیس مُرد تا بُرد

جام حذفی فعلا بدون شگفتی دنبال می‌شود

در یکی از بازی‌های حساس عصر سه‌شنبه، پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان تیم لیگ یکی ون‌پارس اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، با وقفه کوتاه ایجادشده در لیگ برتر بعد از پایان نیم‌فصل، مسئولان سازمان لیگ فرصت را غنیمت شمردند و یک مرحله از جام حذفی را برگزار کردند. مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با اضافه‌شدن تیم‌های لیگ برتری با جذابیت بیشتری نسبت به مراحل قبلی دنبال شد. بازی‌های این مرحله از عصر سه‌شنبه شروع شده و چهارشنبه و پنجشنبه نیز پیگیری خواهد شد.

پرسپولیس در ضربات پنالتی پیروز شد

در یکی از بازی‌های حساس عصر سه‌شنبه، پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان تیم لیگ یکی ون‌پارس اصفهان بود. تیمی که در رده دهم لیگ یک قرار دارد، در تهران شاگردان یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کرد و 120دقیقه مقابل آنها ایستاد. ون پارس در این بازی مهیج دوبار از پرسپولیس پیش افتاد و در نهایت بازی با تساوی 2 بر 2 در 120دقیقه به مرحله پنالتی رفت. در پنالتی‌ها، پرسپولیس با درخشش علیرضا بیرانوندی که در دقیقه 119به جای احمد گوهری به زمین رفته بود، بهتر کار کرد و موفق شد به سختی جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند.

لیگ برتری‌ها اسیر شگفتی‌ نشدند

در سایر شهرها نیز بازی‌های دیگری از مرحله یک‌شانزدهم نهایی برگزار شد که نکته قابل توجه رخ ندادن شگفتی بود. با اینکه جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است، اما تیم‌های لیگ برتری با هوشیاری توانستند از سد حریفان خود بگذرند. آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان و هوادار از سد حریفان لیگ دویی و لیگ یکی خود عبور کردند و به مرحله بعدی رسیدند. همچنین تیم نود ارومیه در ضربات پنالتی بعثت کرمانشاه را شکست داد تا یکی از تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی باشد.

ادامه مسابقات جام حذفی

مسابقات جام حذفی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز با بازی‌های دیگر دنبال می‌شود. مهم‌ترین مسابقات بین ملوان و نفت مسجدسلیمان، پیکان و استقلال خوزستان، مس رفسنجان و ذوب‌آهن، نساجی و فجرسپاسی و سپاهان و سایپا در روز چهارشنبه برگزار می‌شود. همچنین پنجشنبه استقلال از تراکتور پذیرایی خواهد کرد و مس کرمان و نفت آبادان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.