گزینه آشنای خارجی روی نیمکت ایران؟

در عمان همه می‌گویند برانکو می‌رود

در کنار نام‌های ایرانی که برای هدایت تیم ملی مطرح شد، بحث‌هایی درباره انتخاب مربی خارجی هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، ظاهرا مسئولان فدراسیون فوتبال عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ندارند. با گذشت یک هفته از جلسه هیأت‌رئیسه و مشخص‌شدن گزینه‌های داخلی نشستن روی نیمکت ایران، هنوز اقدامی در این‌باره صورت نگرفته است. در کنار نام‌های ایرانی که برای هدایت تیم ملی مطرح شد، بحث‌هایی درباره انتخاب مربی خارجی هم وجود دارد. برخی اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون معتقدند یک مربی خارجی خوب باید جایگزین کارلوس کی‌روش شود.

در چنین فضایی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس، همواره یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بوده و حالا هم بحث بازگشت او مطرح شده است. البته برانکو اکنون هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد و در آنجا شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

با وجود سکوت برانکو و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، برخی رسانه‌های عمان از احتمال جدایی مربی کروات خبر داده‌اند. بعد از شکست عمان مقابل یمن، رسانه‌های عمانی به انتقاد از عملکرد برانکو پرداختند و احتمال جدایی او مطرح شده است. محمد البدواوی، خبرنگار عمانی، هم پیامی عجیب در فضای مجازی منتشر کرد. او برانکو را به کم‌کاری و تلاش برای اخراج از این تیم به‌ دلیل داشتن پیشنهادهای دیگر متهم کرد. این خبرنگار خطاب به فدراسیون فوتبال عمان نوشت: «در ذهن‌تان داشته باشید؛ برانکو تیم ملی عمان را دچار آشفتگی می‌کند. می‌خواهد او را اخراج کنید و حق فسخ قراردادش را بگیرد. او پیشنهادهایی در خاورمیانه دارد. به‌زودی منتظر مقصد بعدی او باشید.»

این اتهام در حالی به برانکو زده شده است که او چند ماه پیش اعلام کرد قراردادش با عمان به شکلی است که می‌تواند آن را فسخ کند و به تیم جدیدی برود. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از اهالی فوتبال در عمان برانکو را گزینه هدایت تیم ملی ایران بدانند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.