گوشت گرم گوسفندی وارداتی کیلویی چند؟

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: گوشت گرم گوسفندی وارداتی از هفته آینده با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، آبنار افزود: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز مورد نیاز جامعه علاوه بر اینکه از محل عرضه دام‌های مازاد و غیرمولد اقداماتی انجام شده به پشتیبانی امور دام کشور در کل کشور ما ابلاغ کردیم نسبت به عرضه گوشت منجمد گوساله و گوسفندی اقدام بشود و همین طوری تمام غرفات قصابی میادین میوه و تربار ما گفتیم اشباع کنند هیچ گونه محدودیتی در توزیع نداریم.

او گفت: برای گوشت گرم تمهیداتی فراهم شده در راستای واگذاری تنظیم بازار به تشکل‌ها و بخش خصوصی توافق شده که نسبت به واردات گوشت گرم گوسفندی ان شاءالله اقدام خواهند کرد. ظرف هفته آینده گوشت گرم گوسفندی وارد کشور خواهد شد و با قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تربار و غرفات قصابی عرضه خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه گوشت وارداتی هم کیفیت دارد و هم می‌تواند در سطح گسترده عرضه شود، گفت: به هر حال برای تأمین کسری نیاز داخل بایستی این کار انجام بدهیم و واردات گوشت گرم انجام شود. گوشت وارداتی، گوشت بسیار مطلوبی است و مورد ذائقه مصرف کنندگان است.

آبنار افزود: هیچ گونه محدودیتی در توزیع این گوشت وجود ندارد و تمهیداتی اندیشیده شده تا در میادین میوه و تره‌بار و قصابی‌ها بدون هیچگونه محدودیتی، اما در یک شبکه تحت نظارت بازرسین ما توزیع شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.