آسمان نفوذ‌ناپذیر ایران با پدافند هوایی

امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: پدافند هوایی از تمامیت ارضی و فضای آسمان میهن اسلامی‌مان به صورت شبانه‌روزی حراست می‌کند و دشمن در صورت تجاوز به آسمان کشور با پاسخ سریع و قاطع پدافند هوایی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش در بازدید از ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل با بیان اینکه در اثر مجاهدت‌های کارکنان پدافند هوایی هیچ پرنده‌ای توان گریز از چشمان تیزبین و بیدار پدافند هوایی را ندارد، گفت: امروز سامانه‌های پدافندی کشور توان مقابله با انواع ریزپرنده‌ها در ارتفاع‌های مختلف پروازی را دارند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی ادامه داد: پدافند هوایی با آینده‌نگری و پیش‌بینی نبردهای آینده آسمان نفوذناپذیری را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرده است. رادارهای امروز کشور با بالاترین سطح از فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده‌اند که قابلیت کشف و رهگیری هر نوع هدفی را دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب تاکید کرد: پدافند هوایی با تکیه بر اراده و عزم ملی از تمامیت ارضی و فضای آسمان میهن اسلامی‌مان بصورت شبانه‌روزی حراست می‌کند و دشمن در صورت تجاوز به آسمان کشور با پاسخ سریع و قاطع پدافند هوایی روبه‌رو خواهد شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.