رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی روز زن را تبریک گفت

رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی‌به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) از زنان امدادگر و داوطلب هلال احمر قدردانی کرد و نوشت:« زنان امدادگر و زنان خَیّر داوطلب دو رکن اساسی در ماموریت‌های جمعیت هلال‌ احمر هستند که با قلبی سرشار از عاطفه برای توسعه نوعدوستی جهد می‌کنند»

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی‌به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) از زنان امدادگر و داوطلب هلال احمر قدردانی کرد.

در این پیام آمد است:ولادت نور چشمان پیامبر خدا (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س)، اتفاقی مبارک برای عالم هستی بود که خیر و نعمت این مولود معصوم تا ابد برای بشر باقیست.

به برکت حکمت، کمال و معرفت اُم الائمه، الگویی شاخص در اخلاق و تقوا برای زنان پدید آمد که مسیر نائل شدن آنان به جایگاه نیکان و مومنان در رضوان الهی را هموار می‌کند.
آن حضرت که آراسته به اعلی‌ترین مراتب عصمت و جلیل ترین فضائل اخلاقی است، قرنهاست که اُسوه خاصه و الگوی بی‌بدیل دختران، بانوان و مادران مومنه دنیا علی‌الخصوص زنان مسلمان است که با تبعیت از سیره زندگانی دخت گرامی نبی مکرم اسلام، نمونه کامل یک بانوی متدین و متعهد را در خانه و جامعه به تصویر می‌کشند.
اُم ابیها مرجعیت تدین، زهد و عفاف برای زنان و مادران بوده و سراسر زندگانی او تعالیمی‌برای تعالی ماست و ماندگاری ارزش‌های فاطمی در ذهن زنان جامعه ما نیز ریشه در این آموزه‌ها دارد.
زنان ایران اسلامی در دنیای ماشینی امروز با ایمان به سیره فاطمی در کنار مردان برای پیشرفت کشور اهتمام می‌ورزند که نمونه‌ای از این تلاش‌ها با اراده و همت زنان امدادگر در جمعیت هلال احمر عینیت یافته است.
زنان امدادگر و زنان خَیّر داوطلب دو رکن اساسی در ماموریت‌های جمعیت هلال‌ احمر هستند که با قلبی سرشار از عاطفه برای توسعه نوعدوستی جهد می‌کنند و بی‌شک بنیاد این حجم از مجاهدت و کوشش، مرتبط با الگوبرداری آنان از فضائل بشردوستانه خانم فاطمه زهرا (س) است.
ولادت فرخنده سیدة نساء العالمین را به عموم بانوان کشور و بانوان ارجمند شاغل و داوطلب در جمعیت هلال احمر تبریک می‌گویم و دوام توفیقات آنان را در سایه توجهات خداوند متعال خواستارم.

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.