دستگیری دزد شیرآلات سرویس بهداشتی با جارو

سارق سابقه‌دار، پس از آزادی از زندان این بار یک پاساژ را هدف دزدی‌های خود قرار داد. او زمانیکه برای بار پنجم قصد داشت شیرآلات سرویس بهداشتی آن پاساژ را سرقت کند با نظافتچی روبه‌رو شد. نظافتچی در نهایت با جارو توانست این دزد سریالی را دستگیر و تحویل پلیس دهد.

 

سیما فراهانی _ شهروندآنلاین؛  از چندوقت پیش سرقت‌های شیرآلات سرویس بهداشتی پاساژهای معروف تهران به پلیس گزارش شد. دزد یا دزدان با ورود به پاساژهای معروف تهران، شیرآلات سرویس بهداشتی آنجا را سرقت می‌کردند. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تااینکه مرد نظافتچی در یکی از پاساژهای معروف تهران، دزدی را از داخل سرویس بهداشتی آنجا دستگیر کرده بود. این مرد نظافتچی، هنگام نظافت، مردی را دیده بود که شیرآلات سرویس بهداشتی را باز کرده و همه آنها را داخل کیف کوله‌پشتی‌اش انداخته بود. او قصد فرار داشت که مرد نظافتچی این مرد را دستگیر کرد. او در جدال با این دزد، در نهایت با جارو به او ضربه‌ای زد و توانست حراست پاساژ را خبر کند.

در این شرایط دزد سابقه‌دار دستگیر شد و تحقیقات نشان داد که او بار پنجم است که دستگیر می‌شود. این دزد آخرین بار دو ماه قبل از زندان آزاد شده و خیلی زود سرقت‌هایش را از سر گرفته بود.

سارق سابقه‌دار، در اعترافات خود به پلیس گفت: «مدتی بود که از زندان آزاد شدم. چون معتاد به شیشه هستم، برای تامین هزینه مواد، مجبور به دزدی شدم. این روش را در زندان یاد گرفته بودم. که شیرآلات سرویس بهداشتی را سرقت کنم و با فروشش پول موادم را به‌دست آورم. برای این کار هر بار با کلاه‌گیس و یک شالی که روی صورت قرار می‌دادم، به بهانه خرید به پاساژهای معروف می‌رفتم. بعد وارد سرویس بهداشتی می‌شدم و در صورت خلوت بودن آنجا همه شیرآلات را سرقت کرده و آنها را داخل کیفم می‌گذاشتم. بعد همه را می‌فروختم.»

با اعترافات این متهم، او به دستور بازپرس ویژه سرقت بازداشت شد. او برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.