جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور

امروز، با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، جلسه اضطراری ویدئو کنفرانسی با موضوع روند امدادرسانی در استان‌های گرفتار در برف و کولاک، در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری سازمان امداد و نجات برگزار شد.

به گزارش شهروند آنلاین از باشگاه آموزش و رسانه(باور)، صبح امروز با حضور یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر و محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات، جلسه‌ اضطراری ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل و معاونین امداد استان‌های متاثر از برف و کولاک با محوریت روند امدادرسانی در مناطق درگیر در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات برگزار شد.

سلیمانی، گفت: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز شهری، جمعیت هلال‌احمر به عنوان مجموعه خدمت‌رسان در کنار مردم حضور دارد و تمهیدات لازم را با دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد یک وحدت رویه در ارائه خدمات انجام‌ داده است.

او با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای امدادگر و نجاتگر در سراسر کشور، ادامه داد: هلال احمر همواره در حوادث و بحران‌ها حضور جدی و فعال داشته و در حال حاضر  با توجه به  متاثر شدن استان‌ها از شرایط جوی،تمام‌ توان عملیاتی و لجستیکی در سراسر کشور بسیج شده‌اند‌ تا بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

او افزود: در راستای کمک به مردم در شهرها و روستاها برنامه‌ریزی‌هایی با کمک سایر ارگان‌ها انجام شده تا با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم  از این برهه به سلامتی عبور کنیم‌.

هلال‌احمر پشتوانه مردم

محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات هم در این جلسه گفت: از دیدگاه مردم، جمعیت هلال‌احمر به عنوان مجری و پشتوانه قوی در زمان حوادث است، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با حداقل امکانات و نفرات، بالاترین خدمات‌رسانی را دارند و ضروری است در تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها وتخصیص بودجه به این نکته توجه شود.

در شروع جلسه گزارشی از وضعیت جوی و روند امدادرسانی در استان‌ها متاثر توسط مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات ارائه شد و برخی از مدیران عامل گزارش خود را در خصوص نحوه امدادرسانی در مناطق صعب‌العبور و گرفتار در برف کولاک ارائه دادند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.