اعلام آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به مردم در صورت قطعی گاز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی لجستیکی و نیروی انسانی هلال احمر برای کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم در صورت اعلام نیاز شرکت ملی گاز و قطعی گاز خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،مرتضی مرادی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در صورت نیاز، هلال احمر از ظرفیت نیروی انسانی و لجستیکی خود برای کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم در این روزها استفاده می‌کند.

او با بیان اینکه بر اساس اعلام شرکت ملی گاز برخی از شهرستان‌های استان‌های خراسان جنوبی و مرکزی، گلستان، خراسان شمالی و مازندران به ترتیب با افت فشار گاز مواجه شده‌اند، افزود: در صورت اعلام نیاز شرکت ملی گاز امکان لجستیک و امدادرسانی بر اساس ظرفیت‌های هلال احمر به این مناطق را داریم.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، در این رابطه، هماهنگی‌های لازم با استانداری‌های مربوطه انجام شده است البته بر اساس اخبار دریافتی، مردم با کاهش مصرف مانع بیشتر افت فشار گاز شده‌اند که امیدواریم مشکلات دیگری به وجود نیاید.

مرادی پور ادامه داد: اکنون بارش سنگین به جز در برخی از گردنه‌ها نداشتیم؛ از این رو در جاده‌ها با مشکل خاصی برای امدادرسانی به مردم مواجه نشده‌ایم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.