چهارمین عبدولی کشتی، گیمر است!

قهرمان آینده‌دار فرنگی‌ را بشناسید

در وزن 77 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور، کسی قهرمان شد که نام خانوادگی آشنایی برای علاقه‌مندان به کشتی داشت؛ عبدولی.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در وزن 77 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور، کسی قهرمان شد که نام خانوادگی آشنایی برای علاقه‌مندان به کشتی داشت: علیرضا عبدولی. گمانه‌زنی‌ها درست بود؛ او برادر کوچک‌تر سعید، سامان و کرامت عبدولی است که در کشتی ایران نام‌شان را بارها شنیده‌ایم. حالا چهارمین عبدولی کشتی ایران توانست در رقابت‌های جوانان کشور خوش بدرخشد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین بر اساس نظرسنجی صورت‌گرفته در صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی، علیرضا عبدولی با به دست آوردن بیش از 20 درصد آرای هواداران به عنوان بهترین کشتی‌گیر مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور انتخاب شد.

افتخارات خانواده عبدولی در کشتی برای خیلی‌ها جالب است. سعید مدال‌های طلا و برنز جهان و البته برنز المپیک را در کارنامه دارد. سامان یک نقره و دو برنز آسیا را کسب کرده است. کرامت به قهرمانی جوانان جهان رسیده و حالا چهارمین برادر برای کسب مدال‌های خوش‌رنگ‌تر تلاش می‌کند. البته او گیمری حرفه‌ای محسوب می‌شود و این قهرمانی را هم با تهدیدهای برادرش به دست آورده است!

سعید عبدولی که پیشتر گفته بود برادر کوچک‌ترش «علیرضا» حتی از او هم در کشتی فرنگی جهان بهتر خواهد شد، بعد از قهرمانی برادرش در مسابقات جوانان قهرمانی کشور اظهار داشت: «این، یک‌سوم شایستگی‌هایی بود که علیرضا دارد. خودش نمی‌خواهد، وگرنه واقعا فوق‌العاده است. شب تا صبح پای پلی‌استیشن، پی‌اس4 و گیم است. هرچه می‌گوییم هم حرف گوش نمی‌کند. خیلی پسر ساکت و مودبی است، اما درباره گیم حرف گوش‌کن نیست. آنقدر تهدیدش کردیم که سه، چهار شب قبل از مسابقه درست خوابید و رعایت کرد که آنجا قهرمان شد. اگر خوب بخوابد و شرایط قهرمانی را رعایت کند، هیچ‌کس در 77 کیلوگرم ایران حریفش نیست، حتی نفرات تیم ملی هم نمی‌توانند او را ببرند.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.