چگونه از انجام پرواز مطلع شویم؟

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: تا عصر امروز (۲۵ دی) تمام فرودگاه‌های کشورمان آماده میزبانی از پرواز‌ها هستند و باند پرواز تمام فرودگاه‌ها باز است.

به گزارش شهروند آنلاین، با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان صنعت فرودگاهی، هم‌اکنون تمام فرودگاه‌های کشور عملیاتی و آماده خدمت‌رسانی به مردم کشورمان هستند و فرودگاه‌ها به عنوان ساختار‌های خدمت‌رسان، در روز‌هایی که بسیاری از ادارات و سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت تعطیل هستند، عملیاتی‌اند و متخصصان فرودگاهی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بر اساس این گزارش از بامداد امروز (۲۵ دی) تاکنون فقط یک پرواز از فرودگاه ایلام به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل مه‌آلود بودن هوا لغو شده است و تمام پرواز‌های دیگر انجام شده‌اند.

شرکت فرودگاه‌ها همچنین اعلام کرد: گرچه کارکنان فرودگاه‌ها نهایت تلاش خودشان را برای ارایه خدمات باکیفیت در این وضعیت آب و هوایی انجام می‌دهند، اما با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند.

این شرکت اعلام کرده: با توجه به هشدار‌های مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما و در عین حال به دلیل رعایت استاندارد‌ها و حفظ ایمنی پروازها، این احتمال وجود دارد که پرواز‌ها تا پایان هفته جاری بدلیل ناپایداری‌های جوی دچار تاخیر یا لغو شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.