آمادگی نساجی هلال‌احمر برای تولید اقلام امدادی و زیستی در حوادث جوی

مدیرعامل صنایع نساجی هلال‌احمر از آمادگی برای تامین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی از تولید ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۲۸ هزار تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین محمدرضا امیریان با اشاره به این که همواره خطوط تامین پایدار اقلام زیستی و امدادی در این شرکت فعال هستند، گفت: در بازه زمانی ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر ماه، ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۲۸ هزار تخته پتوی نمدی تولید شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در ادامه افزود: در سایر خطوط تولید شرکت نساجی هلال نیز ۱۴۹ هزار کیلوگرم لوله مبلی و ۹۵۰ ثوب انواع پوشاک گرم تولید شده است تا هنگام بحران‌ها میان متاثرین توزیع شود.

امیریان با اشاره به نقش حیاتی نساجی هلال در امدادرسانی‌ها تاکید کرد: صنایع نساجی هلال در ماه گذشته علاوه بر تولید ۵ هزار و ۵۰۰ کوله سربازی و ۴ هزار کیلوگرم انواع نوار و محصولات قیطان بافی، اقدام به ریسندگی ۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم نخ کرده است.

او همچنین با بیان اینکه امروزه امکانات اولیه برای متاثرین از حوادث و سوانح از طریق صنایع نساجی تامین می‌شود، گفت: شرکت صنایع نساجی هلال ایران زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری جمعیت هلال‌احمر و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اقلام امدادی در کشور است که نقش مهمی در پوشش حوادث و بحران‌ها را دارد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.