تهاتر کالا میان ایران و پاکستان

کمیته مشترک مرزی ایران و پاکستان طی برگزاری نشستی توافق کردند تا موانع پیش رو برای توسعه تجارت قانونی بین دو کشور را حذف کنند و سطح مبادلات کالا به کالا را هم افزایش دهند.

به گزارش شهروند آنلاین، کمیته مشترک مرزی ایران و پاکستان با برگزاری نشستی توافق کردند تا موانع پیش روی توسعه تجارت قانونی بین دو کشور را حذف کرده و توافق مبادله کالا به کالا با هدف رساندن حجم مبادلات کالا بین ایران و پاکستان به هدف‌گذاری تعیین‌شده را افزایش دهند.

این دهمین نشست کمیته مشترک مرزی دو کشور بود که به سرپرستی داوود شهرکی، معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان برای هیات ایرانی و عبدالغدیر ممون، مقام گمرکی پاکستانی، در سرپرستی هیات اعزامی این کشور برگزار شده است.

شهرکی گفته که ایران به دنبال رسیدن به هدف‌گذاری تعیین‌شده در تجارت با پاکستان و حذف موانع توسعه همکاری بین دو کشور است.

او گفت: ما آماده‌ایم تا بازارهای مرزی بیشتری را با پاکستان ایجاد کنیم. این مقام ایرانی تأکید کرد که باید توافق تجاری دو کشور که در سال 2010 حاصل شده، اجرایی شود.

عبدالغدیر ممون نیز از طرف پاکستان اعلام کرد که برای این کشور هم رسیدن به هدف‌گذاری تجارت تعیین‌شده با ایران و توسعه مبادلات تجاری مهم است. او تأکید کرد که برای توسعه و افزایش تجارت بین دو کشور باید همکاری‌های بیشتری انجام شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.