جزئیات برگزاری کنکور آخر هفته

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در کنکور از طریق سایت سنجش امکان دریافت دارد و داوطلبان با شماره داوطلبی و کد ملی کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش شهروند آنلاین، حسن مروتی امروز در برنامه “سلام خبرنگار” با اشاره به  برگزاری کنکور در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی افزود:  داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی شرکت کردند حتماً برای هر کدام از گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم، کارت مجزا دریافت کنند. همچنین به مشخصات ثبت‌شده توجه کنند، اگر داوطلبان مغایرتی در اطلاعیه خود مشاهده کردند، روز چهارشنبه به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند، نشانی‌های باجه‌های رفع نقص در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است.

او افزود: با توجه به اینکه کنکور امسال در زمستان برگزار می‌شود ، داوطلبان قبل از روز امتحان حتماً مکان را بررسی و با توجه به سرما و یخ‌زدگی معابر برای حرکت اقدام کنند، شروع آزمون ساعت ۸ صبح است اما درِ حوزه‌ها از ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود که باید قبل از آن در محل باشند.

مروتی تاکید کرد: داوطلبان هیچ وسیله شخصی به‌همراه خود نیاورند و از آوردن وسایل الکترونیکی خودداری کنند. تنها وسایل مجاز مداد مشکی، تراش، پاک‌کن و خودکار است، اگر داوطلب وسایل الکترونیک به حوزه امتحانی بیاورد و از او گرفته شود حتی اگر وسیله خاموش باشد به‌عنوان تخلف محسوب می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون تقلب‌ها بر اساس وسایل الکترونیک است، اینترنت همراه آن هم در زمان برگزاری کنکور علوم تجربی قطع می‌شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.