آزار و اذیت دختران به بهانه خریدوفروش ارز دیجیتال

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ خودش را مهندس عمران معرفی می‌کرد. با اجاره خانه و ماشین‌های مدل بالا، دختران جوان را فریب داده و اموال‌شان را به جیب می‌زد. او حتی در برخی موارد دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. او با آنها در فضای مجازی، گروه‌های تلگرامی و سایت همسریابی آشنا می‌شد و دست به سرقت‌های خشن و آزار و اذیت آنها می‌زد. این دزد جوان نیز در گفت‌وگو با «شهروند» از سرقت‌هایش می‌گوید:

از چند نفر سرقت کردی؟

دقیقا یادم نمی‌آید. ولی فکر می‌کنم شاکی‌های پرونده‌ام بالای 30نفر باشند.

با آنها چطور آشنا می‌شدی؟

در فضای مجازی آشنا می‌شدم. یک گروه روان‌شناسی در تلگرام بود که با برخی از طعمه‌هایم در آنجا آشنا می‌شدم. با برخی هم در سایت همسریابی آشنا می‌شدم.

با چه شگردی دست به سرقت می‌زدی؟

پس از آشنایی با این دختران، گاهی اوقات با تهدید قمه، طلاها و اموال‌شان را سرقت می‌کردم. گاهی هم با فریب آنها به بهانه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال از آنها پول می‌گرفتم و متواری می‌شدم. مثلا می‌گفتم در این کار حرفه‌ای هستم و کلی سود به‌دست آورده‌ام. به همین بهانه آنها را فریب می‌دادم و اموال‌شان را می‌گرفتم. آنها هم اعتماد می‌کردند و کلی پول به من می‌دادند.

چطور به تو اعتماد می‌کردند؟

خانه‌ها و ماشین‌های مدل بالا اجاره می‌کردم. خودم را مهندس عمران معرفی می‌کردم. آنها با دیدن خانه و ماشینم به من اعتماد  و تصور می‌کردند که فرد پولداری هستم. به آنها می‌گفتم در زمینه خریدوفروش دلار و ارز دیجیتال فعالیت کردم و پولدار شدم.

چه شد که تصمیم به انجام این سرقت‌ها گرفتی؟

پدرم بیمار است. برای هزینه درمانش نیاز به پول داشتم. برای همین تصمیم گرفتم که دست به سرقت بزنم.

حالا چرا این شگرد را انتخاب کردی؟

در زندان بودم که هم‌بندی‌ام گفت با این شیوه می‌توانی کلی پول به جیب بزنی. من هم آن را انتخاب کردم. در واقع این شگرد را در زندان آموزش دیدم.

سابقه داری؟

5مرتبه زندان رفته‌ام.

به چه جرم‌هایی؟

به جرم سرقت و حمل سلاح. حدود دو سال قبل پس از پایان دوران محکومیتم از زندان آزاد شدم و کمی بعد نقشه‌ای را که در زندان کشیده بودم، اجرا کردم.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.