آخرین روزهای دیوانه‌کننده یک معاونت ریاست‌جمهوری

کیوسک؛ نگاهی به صفحه اول روزنامه‌های جهان یکشنبه 15 ژانویه 2022

«آخرین روزهای دیوانه‌کننده یک معاونت ریاست‌جمهوری» تحقیقات اسناد دولت اسبق آمریکا، آخرین روزهای پرهیاهوی بایدن به عنوان معاون رئیس‌جمهوری را موردتوجه قرار می‌دهد. به گزارش نیویورک تایمز بازپرس ویژه باید نحوه ورود تعدادی از اسناد طبقه‌بندی شده به خانه بایدن و یک دفتر خصوصی در واشنگتن را بازسازی کند.

 

نیویورک تایمز

 

«آخرین روزهای دیوانه‌کننده یک معاونت ریاست‌جمهوری» تحقیقات اسناد دولت اسبق آمریکا، آخرین روزهای پرهیاهوی بایدن به عنوان معاون رئیس‌جمهوری را مورد توجه قرار می‌دهد. به گزارش نیویورک تایمز بازپرس ویژه باید نحوه ورود تعدادی از اسناد طبقه‌بندی شده به خانه بایدن و یک دفتر خصوصی در واشنگتن را بازسازی کند. در گزارش این روزنامه آمده است: «آن روزهای آخر مملو از تصاویری تار از تماس‌های تلفنی، ملاقات‌ها، رویدادهای خداحافظی و بازدید از اوکراین و سوئیس بود. بایدن در ژانویه 2017 در حالی که دوره معاونت ریاست‌جمهوری خود را به پایان می‌رساند، تا جایی که می‌توانست وسایل خود را جمع‌وجور می‌کرد. اکنون سؤال این است که چه چیز دیگری بسته‌بندی می‌شد؟ و توسط چه کسی؟ و چرا؟ و به کجا می‌رفت؟

 

تلگراف

 

ساندی تلگراف با وعده  رهبر حزب کارگر، سر کیر استارمر، برای کاهش بوروکراسی محوری در شبکه بهداشت و درمان انگلیس پیشرو است. او در  این‌مقاله می‌نویسد که وضعیت برای بیماران «غیرقابل تحمل و خطرناک است». او همچنین طرح‌هایی را برای اصلاحات ازجمله تبدیل پزشکان عمومی به کارکنان مستقیم شبکه بهداشت و درمان ملی انگلیس و اجازه دادن به بیماران برای دور زدن پزشک خانواده برای ارجاع خود به متخصصان تشریح کرده است.

 

تایمز

ساندی تایمز گزارش می‌دهد که مذاکرات صلح بین شاهزاده هری و خانواده سلطنتی ممکن است بر اساس برنامه‌هایی که توسط نزدیکان پادشاه بحث می‌شود، برگزار شود. این روزنامه می‌نویسد خودی‌ها معتقدند که آشتی پس از انتشار خاطرات شاهزاده تنها راه رو به جلو  است و باید قبل از تاجگذاری پادشاه در 6 می که انتظار می‌رود هری و مگان در آن شرکت کنند، اتفاق بیفتد تا از سیرک شدن  آن جلوگیری شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.