انتخاب سرمربی تیم‌ ملی 10 روز قبل از اعزام!

کار سخت فروزان سلیمانی در تورنمنت کافا

در شرایطی که گفته می‌شود سرمربی جدید از میان نیلوفر اردلان و فاطمه شریف، دو مربی موفق باشگاهی، انتخاب می‌شود، اما فدراسیون فوتبال رأی به انتخاب فروزان سلیمانی داد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، از حدود یک ماه قبل، نگرانی‌های زیادی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال زنان وجود داشت. همه می‌دانستند که قرار است تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت کافا شرکت کند، اما اینکه سرمربی این تیم مشخص نبود، عجیب به نظر می‌رسید. درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان گمانه‌زنی‌های بسیاری انجام شد. با نزدیک‌شدن به زمان اعزام تیم ملی، شرایط به اضطراری تغییر یافت و در نهایت روز یکشنبه فدراسیون فوتبال سرمربی را انتخاب و معرفی کرد.

در شرایطی که گفته می‌شود سرمربی جدید از میان نیلوفر اردلان و فاطمه شریف، دو مربی موفق باشگاهی، انتخاب می‌شود، اما فدراسیون فوتبال رأی به انتخاب فروزان سلیمانی داد. احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال، در این‌باره گفته است: «خانم سلیمانی قرار است در این مسابقات به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال در کنار بانوان کشورمان باشد. امیدوارم مثل سال گذشته بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در این تورنمنت دفاع کنیم.»

سلیمانی نیز بعد از انتخاب خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی بیان کرد: ‌«با توجه به فرصت اندکی که داریم، سعی خواهیم کرد برترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت و با فرصت سه‌روزه‌ای که داریم تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی خود را برگزار کنیم. امسال ازبک‌ها میزبان تورنمنت 2023 کافا هستند. بدون شک تورنمنت بسیار خوبی برای محک‌خوردن بازیکنان خواهد بود.»

تورنمنت کافا سال گذشته با حضور 4 کشور ایران، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد که تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان عنوان قهرمانی آن را کسب کرد. حالا با توجه به درخواست فدراسیون ازبکستان مبنی بر برگزاری این تورنمنت -که قرار است از 5 تا 11 بهمن انجام شود- با تصمیم فدراسیون فوتبال، تیم ملی بانوان به این مسابقات اعزام می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.