کاپیتان مسعود در خط پایان

شجاعی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

کاپیتان سابق تیم ملی پیش از این نشان داده با انتقال‌های ناگهانی، مقصدهای جذابی انتخاب می‌کند؛ به همین دلیل شاید خداحافظی او به تاخیر بیفتد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، مسعود شجاعی یکی از چهره‌های ویژه فوتبال ایران محسوب می‌شود. کاپیتان سابق تیم ملی که در 3 جام جهانی حضور داشته و سوابق ارزشمندی به دست آورده، حالا در آستانه 39 سالگی احتمال دارد مجبور به خداحافظی از فوتبال شود. شجاعی به عنوان یکی از رکوردداران حضور در جام جهانی با لباس تیم ایران، پس از یک سال و نیم حضور در نساجی به پایان همکاری خود با این تیم رسیده است.

این بازیکن شاخص فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، سایپا، الشارجه، اوساسونا، لاس پالماس، الشحانیه، الغرافه، پانینیوس، آ.اک.آتن و تراکتور را در کارنامه دارد، در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم در مجموع در 4 مسابقه برای نساجی به میدان رفت و در ۷۳ دقیقه حضور خود در زمین، یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد. شجاعی که فصل گذشته با حضور در نساجی موفق به فتح جام حذفی شد و در 27 بازی برای این تیم، دو گل و دو پاس گل ثبت کرد، به صورت توافقی قرارداد خود را با نساجی فسخ کرد.

باید دید این بازیکن تکنیکی که ۱۹ سال از اولین بازی‌اش با لباس تیم ملی ایران می‌گذرد، با تجربه حضور در 100 مسابقه لالیگایی، ۴۸ بازی در سوپرلیگ یونان، ۴۵ بازی در لیگ ستارگان قطر و نزدیک به ۹۰ بازی در لیگ برتر ایران چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود خواهد گرفت. او هنوز موضع خود را درباره خداحافظی یا  قصد ادامه بازی مشخص نکرده است.

کاپیتان سابق تیم ملی پیش از این نشان داده با انتقال‌های ناگهانی، مقصدهای جذابی انتخاب می‌کند؛ به همین دلیل شاید خداحافظی او به تاخیر بیفتد و شاهد ادامه حضورش در لیگ برتر باشیم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.