سرمربی بزرگ از ایران می‌رود؟

پیشنهاد وسوسه‌کننده خیخون به پاکو خمس

در شرایطی که هواداران تراکتور شاید امیدوارتر از فصل‌های گذشته تیم خود را دنبال می‌کنند، خبر می‌رسد پاکو خمس مورد نظر تیم اسپورتینگ خیخون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، پیش از شروع هفته دوازدهم لیگ برتر ایران بود که «قربان بردیف» سرمربی روسی تیم تراکتور اعلام کرد به خاطر پیشنهاد باشگاه سوچی، این تیم را ترک می‌کند. بردیف در حالی که هنوز لیگ برتر ایران به نیم‌فصل نرسیده بود، تراکتور را به مقصد لیگ روسیه ترک کرد. مدیران تراکتور برای پر کردن جای بردیف، سراغ «پاکو خمس» سرمربی اسپانیایی رفتند. در حالی که تصور می‌شد تراکتور با این تغییر و تحول دچار چالش بشود، اما خمس در طول چند هفته کوتاه حضورش در این تیم ایرانی نشان داد که مربی بسیار خوبی است و می‌تواند در مدت زمان بیشتر، کارهای موثرتری برای تراکتور انجام دهد.

خمس در 4 بازی با تراکتور در لیگ برتر صاحب دو برد، یک تساوی با مس و یک شکست شد. این تیم در جام حذفی هم برابر استقلال عملکرد قابل توجهی داشت، اما در وقت‌های اضافه و با دو ضربه پنالتی مغلوب حریف آبی‌پوش شد.

حالا و در شرایطی که هواداران تراکتور شاید امیدوارتر از فصل‌های گذشته تیم خود را دنبال می‌کنند، از اسپانیا خبر می‌رسد پاکو خمس مورد نظر تیم اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و شاید ایران را به مقصد این تیم که در لیگ دسته دوم اسپانیاست، ترک کند.

مدیران باشگاه خیخون در پی نتایج ضعیف، «آبلاردو فرناندز» را از سرمربیگری تیم خود برکنار کردند و حالا وب‌سایت اسپانیایی lavozdeasturias نوشته است: «اسپورتینگ خیخون در حال کار روی جذب یک مربی جدید، یک کمک‌مربی و یک مربی بدنساز است و یکی از نام‌هایی که به گوش می‌رسد، پاکو خمس است.»

نکته قابل توجه این است که خمس وقتی در تیم ایبیزا سرمربی بود، به صراحت از علاقه‌اش برای سرمربیگری در تیم خیخون پرده برداشت و در مصاحبه‌ای گفت: «من فابادا را دوست دارم. اسپورتینگ در حال حاضر مربی دارد و تا زمانی که آنها یک مربی داشته باشند، من وارد این شایعات نمی‌شوم. هر اتفاقی که در آینده باید بیفتد، می‌افتد. اسپورتینگ جایی است که من عاشق آن هستم. شما این را می‌دانید.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.