اشک‌های این فوتبالیست بند نمی‌آمد

خداحافظی بازیکن سابق استقلال در شهر پدری

مجیدی در فصل جدید شرایط برای او تغییر کرد تا سرانجام پس از سال‌ها حضور در فوتبال حرفه‌ای در 36 سالگی تصمیم به خداحافظی بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، میثم مجیدی، بازیکن باتجربه تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در جریان دیدار عصر دوشنبه برابر گل‌گهر در 36 سالگی برای آخرین مرتبه در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیده شد. مجیدی فوتبال را از تیم زیر 19 ساله‌های فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و سپس فرصت بازی در آلومینیوم تیم شهر خود را به دست آورد. او در ادامه با استقلال خوزستان درخشید و با ثبت 7 گل در یک فصل، کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت را مجبور به جذب خود کرد.

اوضاع برای میثم مجیدی در فصل اول حضورش در استقلال خوب پیش رفت و 20 مرتبه به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش بازی کرد، ولی در دومین سال حضور، شرایط اصلا طبق میل این مدافع چپ پیش نرفت تا با پایان قراردادش از اردوی آبی‌های پایتخت‌نشین جدا شود. این بازیکن در ادامه به صبای قم پیوست و پس از یک فصل حضور در این تیم، به آلومینیوم برگشت که در آن سال‌ها برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کرد و سرانجام پس از 18 سال تلاش برای این هدف، در لیگ بیستم این اتفاق برای فوتبال اراک در شرایطی رخ داد که میثم مجیدی به‌عنوان کاپیتان تیم نقش بسیار مهمی در این صعود تاریخی برای استان مرکزی و شهر اراک، زادگاهش، داشت.

مجیدی طی لیگ‌های بیستم‌ و بیست‌ویکم در مجموع چیزی حدود هزار دقیقه برای آلومینیوم در لیگ برتر به میدان رفت، اما در فصل جدید شرایط برای او تغییر کرد تا سرانجام پس از سال‌ها حضور در فوتبال حرفه‌ای در 36 سالگی تصمیم به خداحافظی بگیرد. او در بازی معوقه با گل‌گهر چهارگوشه زمین را بوسید و در حالی که اشک می‌ریخت با دنیای فوتبال وداع کرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.