چه کسی مقصر جنجال فوتبالی سنندج است؟

واکاوی دلایل 4ساعته شدن یک مسابقه

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، طی یکی، دو روز گذشته اخبار متعددی درباره طولانی شدن یک مسابقه از لیگ فوتبال زنان در سنندج در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است. بازی تیم‌های زارع باتری سنندج و سپاهان که با برتری دو بر یک طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان رسید، به دلیل بارش برف حدود 4 ساعت به طور انجامید و حاشیه‌های زیادی در پی داشت.

در پیگیری دلیل این ماجرا، رضا رحمانی، رئیس هیات فوتبال کردستان، گفته است: «این بازی قرار بود ساعت ۱۳ بیست‌وچهارم دی ماه برگزار شود، اما با استعلامی که روز قبل از بازی از سازمان هواشناسی گرفتیم، متوجه شدیم بارندگی سخت است. به همین دلیل اعلام کردیم بازی ساعت ۱۲ برگزار شود. تیم‌ها از ساعت 10:30 شروع به گرم کردن در زمین کردند و قبل از بارش برف، زمین، رختکن و سیستم گرمایشی را بررسی کردیم و مشکلی نبود. اما با آغاز بارش، به داور و نماینده فدراسیون فوتبال گفتیم که زمین شرایط بازی را ندارد. وقتی به داور و نماینده فدراسیون فوتبال اعتراض کردم، آنها گفتند امکان اینکه بازی معوقه شود، وجود ندارد. جالب اینکه در نیمه دوم برای داوران خرما و غذای گرم آوردیم، اما با این‌حال یکی از کمک‌داوران در کنار زمین غش کرد!»

این حواشی واکنش گلاره ناظمی، از مسئولان مسابقات فوتبال بانوان سازمان لیگ، را در پی داشت. او گفت: «فیلم منتشرشده فقط مربوط به زمانی است که بارش برف زیاد شد و بعد از آن، داور بازی را متوقف کرد. با توجه به شرایط جوی، بازی متوقف شد و گروهی فوری مشغول پاکسازی زمین شدند تا خط‌‌کشی‌ها معلوم شود. البته به دلیل کمبود نیرو، عملیات پاکسازی زمین با تاخیر انجام شد. با این حال برخلاف انتشار تقطیع‌شده فیلم بازی، زمین مسابقه در اکثر دقایق مهیای مسابقه بود و دو تیم مشغول بازی بودند. ادامه بازی نیز با تشخیص داور مسابقه صورت پذیرفت. سازمان‌ لیگ منتظر گزارش ناظر بازی است تا دیگر زوایای این بازی را بررسی کند.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.