رسوایی، تجاوز و ترور در نیروی پلیس انگلیس

کیوسک نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، سه‌شنبه 17 ژانویه 2023

«افسر مت به کمپین وحشیانه تجاوز و ترور اعتراف می‌کند»،روزنامه‌های انگلیس رسوایی مربوط به یک افسر پلیس متروپولیتن را که ده‌ها تجاوز جنسی علیه ۱۲ زن را پذیرفته است، روایت می‌کنند. تلگراف می‌نویسد، مشخص شد که دیوید کریک برای برخی از قربانیانش عکس‌های سلفی با یونیفورم خود در حین کار ارسال کرده است، در بیانیه‌ای، سر مارک رولی، کمیسر پلیس ضمن عذرخواهی گفت که کریک «به زننده‌ترین شکل از زنان سوءاستفاده کرد».

شهروندآنلاین – «افسر مت به کمپین وحشیانه تجاوز و ترور اعتراف می‌کند»، روزنامه‌های انگلیس رسوایی مربوط به یک افسر پلیس متروپولیتن را که تجاوز جنسی علیه ۱۲ زن را پذیرفته است، روایت می‌کنند.

تایمز

تایمز با تمرکز بر دیگر داستان‌های روز، به چگونگی اعتصاب‌های آتی معلمان در انگلستان و ولز می‌پردازد که «میلیون‌ها دانش‌آموز را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد». جیلیان کیگان، وزیر آموزش‌وپرورش که مقاله‌ای در این روزنامه نوشته است، می‌گوید که معلمان پس از رأی دادن 90 درصدی اعضای اتحادیه به حمایت از اقدام صنعتی، به کودکان پشت می‌کنند.

 

تلگراف

«افسر مت به کمپین وحشیانه تجاوز و ترور اعتراف می‌کند»، روزنامه‌های انگلیس رسوایی مربوط به یک افسر پلیس متروپولیتن را که ده‌ها تجاوز جنسی علیه ۱۲ زن را پذیرفته است، روایت می‌کنند. تلگراف می‌نویسد، مشخص شد که دیوید کریک برای برخی از قربانیانش عکس‌های سلفی با یونیفورم خود در حین کار ارسال کرده است، در بیانیه‌ای، سر مارک رولی، کمیسر پلیس ضمن عذرخواهی گفت که کریک «به زننده‌ترین شکل از زنان سوءاستفاده کرد».

در جای دیگر، این روزنامه به واکنش نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند به بلوکه شدن لایحه جنسیت او توسط بریتانیا می‌پردازد. مت پریچت، کاریکاتوریست، همچنین منتظر اعتصاب معلمان در انگلستان و ولز که قرار است ماه آینده و در ماه مارس برگزار شود.

فایننشال تایمز

داستان اصلی صفحه اول فایننشال تایمز، ادامه ماموریت نجات در شهر دنیپرو اوکراین است، پس از حمله موشکی روسیه که روز یکشنبه حداقل 40 نفر را در آنجا کشته شد. این روزنامه تصویر حیرت‌انگیز جرثقیلی را نشان می‌دهد که تکه‌هایی را از زیر آوار یک بلوک آپارتمانی تخریب‌شده در این انفجار بلند می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.