مدارس و دانشگاه‌ها روی دور مجازی

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان تهران، همه کودکستان‌ ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش شهروند آنلاین،جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان تهران در محل استانداری تهران برگزار و مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه همه شهرستان‌های استان تهران به استثناء دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر شود.

همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد.

بر این اساس پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون‌ها به استثناء کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران طی این دو روز جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در محیط باز و سربسته در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم به نظارت بر این امر است.

از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری و نیز مدیران ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت کنند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.